חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

תאונה קטלנית בתל אביב: בן 13 נהרג ואחר נפצע בינוני מפגיעת רכב

הלילה (שישי) בשעה 01:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שני הולכי רגל שנפגעו מרכב ברחוב רחבעם זאבי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני נערים כבני 13 כשמצבו של האחד אנוש והוא סובל מפגיעה רב מערכתית ומצבו של השני בינוני עם חבלה בחזה. השניים פונו לבית החולים איכילוב בעיר. בבית החולים נקבע מותו של הפצוע האנוש.

החובשים של מד"א אהרון פישר ושלום קליין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עם השמשה המנופצת והפגיעות בחלקו הקדמי על המדרכה. במרחק של מספר מטרים ממנו שכב על הכביש נער כבן 13 בהכרה. תוך כדי הבדיקה הראשונית ביצענו סריקה בזירה ובמרחק רב איתרנו פצוע נוסף כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה האמבולנס לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה. הפצוע ששכב על הכביש פונה גם כן כעבור מספר דקות כשמצבו בינוני והוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון."

ממשטרת ישראל נמסר כי "סמוך לשעה 01:00 בפינת הרחובות שי עגנון אבן גבירול בת"א, פגע רכב בשני הולכי רגל כבני 13 וגרם למותו של אחד מהם ולפציעתו באורח קשה של האחר אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח איכילוב בת"א."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי התנועה ובוחני התנועה אשר הוזעקו למקום טיפלו באירוע והחלו בחקירה לברור נסיבות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב הפוגע הגיע בנסיעה מרחוב שי עגנון ובצומת ככל הנראה איבד שליטה על הרכב ובמקום לפנות שמאלה המשיך ישר ופגע בשני הולכי הרגל אשר עמדו על המדרכה.

נהג הרכב הפוגע תושב ירושלים כבן 23 נעצר ע"י המשטרה והועבר לחקירת בוחני התנועה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח