חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל: "תנועת אלצבארין הנתמכת ע"י איראן – אחראית על הירי אמש"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, במסר לתושבי רצועת עזה: "איראן, באמצעות תנועת הטרור שלה ברצועה, מנסה לגרור את עזה למלחמה על חשבונכם"

בהמשך לירי הרקטות אמש מרצועת עזה לעבר ישראל, כותב היום (חמישי) מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון ב-"אלמונסק", עמוד הפייסבוק בערבית, כי תנועת אלצבארין הפרו-שיעית, אשר נתמכת על ידי איראן, אחראית על הירי אמש וכי איראן באמצעותה גוררת את עזה להסלמה. נזכיר כי איראן העבירה כספים באמצעות תנועת אלצאברין למימון הפרות הסדר האלימות על הגדר במה שמכונה ״צעידת השיבה״.

האלוף אבו רוקון כתב בפוסט: "תנועת אלצאברין, אשר פועלת בחסות איראנית ומהווה זרוע ארוכה וישירה של מדינת ייצוא הטרור – איראן, נטלה אחריות על הירי אתמול בערב לעבר ישראל. תושבי עזה, שימו לב כיצד זרועות התמנון האיראני מנסות להשתלט על הרצועה ולקבוע לכם את סדר היום. איראן, באמצעות תנועת הטרור שלה ברצועה, פועלת ללא הרף להביא להסלמה של המצב והיא לא מהססת בכל הזדמנות להוסיף עוד שמן למדורה על חשבונכם, בגלל אינטרסים איראניים שאין להם קשר לצרכים שלכם. האם אתם מסכימים לכך שתנועת אלצאברין השיעית תהרוס את העתיד של רצועת עזה?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. מנסים לשכנע את המשוכנעים. אתם באמת חושבים קאם תכתבו להם מכתבי אהבה בפלאיירים הם יאמינו לכם או שיש להם בכלל אפשרות להתנגד?..

  2. ניראה לי שחמאס וצהל המציאו אירגון ועשיו שירו יגידו זה לא חמאס זה אירן ממשיכים לעבוד עלינו בושה וחרפה

Back to top button