צרכנות

פעילות לחופש הגדול: אסקייפ רום לילדים ברחובות

אחת הפעילות האהובות על ילדים היא הליכה לאסקייפ רום, או בעברית: חדר בריחה, כאשר חוויה זאת היא חוויה מלאת אדרנלין ויוצאת דופן והיא פעילות כיפית במיוחד לחופש הגדול.

אבל מה זה חדר בריחה? לאיזה ילידים הוא מתאים ובאיזה גילאים? ואילו סוגים של חדרי  כאלה יש בעיר רחובות? כל המידע והתשובות בהמשך.

אם אתם רוצים שבימי החופש הגדול הילדים שלכם לא ישבו בבית מול הטלוויזיה וישתעממו  – חשוב שתדעו כי אחת החוויות שילדים יכולים לחוות לא פעם ולא פעמיים, הם חדרי בריחה המאפשרים שלל חדרים מסוגים שונים אשר בהם הילדים יכולות ליהנות מחוויה עוצרת נשימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבל מה זה חדרי בריחה?

חדרי הבריחה הגיעו אלינו מאירופה ועד מהרה הם כבשו את ישראל ושאר מדינות בעולם, כאשר חוויה זאת מאפשרת כניסה אל חדר בריחה אשר ממנו צריך לצאת כמה שיותר מהר תוך שהדרך אל היציאה מלווה בפענוח כתבי סתרים ופתרון חידות עם הצוות שנכנסים עמו לחדר בריחה. עוד היא כוללת סעורי מוחות, משימות משעשעות וכל מה שצריך כדי להימלט מחדר הבריחה.

חדרים כאלה מתאימים לקבוצות חברים, לבני זוג למשפחה וכמובן לבילוי עם הילדים בחופש הגדול ולכל מי שרוצה ליהנות מחוויה רצופת אדרנלין.

לאיזה גילאים מתאימים חדרי בריחה?

פעילות זאת מתאימה לילדים גדולים וקטנים, כמו כאלה מגיל 6 למעלה, כאשר יש להתאים את חדר הבריחה המתאים, כמו למשל חדרי פיראטים לילדים קטנים יותר כמו גם חדרי שוטרים וגנבים, כאשר ילדים גדולים יותר ובני נוער יכולים ליהנות אפילו מחדרי בריחה מפחידים המבוססים על סרטי אימה כמו למשל: המסדר האפל, ציידי השדים, חיילי צעצוע, הקלף של ג'ייק, הצד האחר, יער המתאבדים, המסור , חניבעל לקטר ועוד, והם חדרי בריחה שבהם המשימות מושתתות על קונספט מצמרר ומפחיד.

לצד חדרים אלה ניתן למצוא גם חדרי בריחה לילדים קטנים יותר אשר בהם ישנן שלל הרפתקאות מסוגים שונים שמפתחות מאד את המחשבה, מגבשות בין הילדים ומאפשרות תקשורת בינאישית טובה יותר.

סוגי של חדרי בריחה ברחובות

העיר רחובות היא עיר משפחתית ומלאת ילדים כמו גם מבוגרים אשר רוצים לבלות את זמנם בכיף. בשל כך קיימים שלל חדרי בריחה ברחובות ביניהם: חדרים בסגנון סרטי אימה, חדרי שוטרים וגנבים, חדרי בלשים, פיראטים, כאלה החובים בתוכם הרפתקאות של חיפוש אוצרות, ועוד.

כיום ישנם שלל חדרי בריחה מגוונים כאשר יש לבחור את חדר הבריחה המתאים ביותר לילדים שלכם כאשר אתם ההורים יכולים ללוות את ילדכם בחוויה, או אם הם מספיק גדולים: לאפשר להם לצאת עם חבריהם אל חדר בריחה מתאים שיספק לכם חוויה מושלמת משמעת, מלאת אדרנלין ומעולה להעברת ימי החופש הגדול!

 

Back to top button