חדשות הארץמבזקים

מהומות בסכנין: 6 בני אדם נפצעו ביניהם קשה ובינוני ו-2 נעצרו

הבוקר (שני) הגיע כוח משטרה ביחד עם נציגי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של משרד האוצר, לביצוע הריסת מבנה שהוקם ואוכלס באופן בלתי חוקי בשטח המוניציפלי של סכנין. בית משפט השלום פסק כי ניתן לבצע את הצו והבוקר כאמור, הגיעו כוחות לביצוע צו ההריסה.

מקים המבנה הבלתי חוקי, הקים מבנה דו קומתי, על אדמה חקלאית שאינה מיועדת לבנייה ומבלי שקיבל היתרי בנייה כנדרש בחוק. שוטרי משטרת ישראל אבטחו את מפקחי משרד האוצר ועובדי הקבלן שביצעו בפועל את הריסת המבנה משעות הבוקר.

לאזור ההריסה הגיעו כ 200 מתושבי המקום שחלקם החלו להתפרע במקום וליידות אבנים לעבר השוטרים, וצעיר רכוב על טרקטורון ניסה לפרוץ חסימה שבוצעה על ידי שוטרי משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך ההתפרעות בוצע שימוש באמצעים לפיזור המתפרעים, נעצרו בשלב זה 2 חשודים. 6 בני אדם שנפצעו טופלו על ידי צוותי מד"א. גבר כבן 28 עם חבלה בחזה שנפצע קשה וארבעה נוספים בהם 3 גברים כבני 30 ואישה כבת 25 פונו לבית החולים בנהריה ואישה כבת 60 עם חבלה בפלג גופה העליון פונתה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא במצב בינוני. מהמשטרה נמסר כי נסיבות הפציעות מתוחקרות.

משטרת ישראל הבהירה כי תמשיך לפעול בנחישות כנגד פורעי חוק אלימים באשר הם, בין היתר באמצעות מעצרים ואמצעים לפיזור הפרות סדר.מנגד תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, אלימות כנגד שוטרים או אזרחים, התפרעויות בצירים ראשיים ופגיעה במרקם החיים התקין של אזרחי ישראל.

מהומות בסכנין
מהומות בסכנין
Back to top button