חדשות הארץמבזקים

לאה גולדין: "ההפקרה של אורון והדר בעזה נמשכת"

לאה גולדין: "בשבוע הבא מתחיל הגיוס לקרבי ואני קוראת לאימהות של החיילים החדשים – תצטרפו אלינו ותגידו לראש הממשלה והשרים בקבינט שלא תתנו להם לשלוח חיילים לקרב כאשר ההפקרה של אורון והדר בעזה נמשכת"

מאות ישראלים הגיעו היום (שישי) בצהריים לאנדרטת "חץ שחור" בגבול עזה לאירוע מפגן העוז של "מסדר הדר" להשבת הבנים. האירוע התקיים זה השבוע ה-12 ברציפות. באירוע היום התקיימה פעילות של הפרחת בלוני הליום.

לאה גולדין, אימו של סגן הדר גולדין, פנתה בדבריה לאימהות של החיילים הקרביים החדשים שיתגייסו החל מיום שלישי הקרוב כשיחל גיוס קיץ 2018 "אני קוראת לכל האימהות של החיילים החדשים – תצטרפו אלינו ותגידו לראש הממשלה והשרים בקבינט שלא תתנו להם לשלוח חיילים לקרב כאשר ההפקרה של אורון והדר בעזה נמשכת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גולדין התייחסה גם למאמר של הגורמים האמריקאיים העוסקים במזרח התיכון, ג׳ראד קושנר, ג׳ייסון גרינבלט ודייויד פרידמן, שפורסם בעיתון וושינגטון פוסט "מי שקורא את הדברים שפורסמו מבין היטב שדווקא בממשל האמריקאי מבינים הרבה יותר טוב מאשר בבלפור את המשמעות של המשפט מההמנון ׳נפש יהודי הומיה׳. נתניהו צריך ללמוד מהממשל האמריקאי ומהנשיא טראמפ מהי מחויבות להשבת הבנים. תראו כיצד האמריקאים החזירו את השבויים שלהם מצפון קוריאה".

בין הדוברים באירוע היו ח״כ עודד פורר (ישראל ביתנו), ח״כ חיים ילין (יש עתיד) וראש מועצת אשכול גדי ירקוני.

ח״כ פורר אמר כי "הקריאה שיוצאת מכאן שבוע אחר שבוע מאוד ברורה וכעת כל מי שעוסק במדיניות מול עזה מבין היטב שלא יהיה שום הסדר ושום הסכם סיוע ללא השבת החיילים".

ראש מועצת אשכול ירקוני ריגש את הנוכחים "הייתי השבוע באזכרה לזכרו של קרוב משפחתי סרן רועי פלס שנפל במלחמת צוק איתן. אני מלא תקווה ואמונה שבשנה הבאה תהיה לי התלבטות אם להגיע לקברו של רועי או לעלות לראשונה לקבר של הדר".

Back to top button