חדשות חוץמבזקיםסרטונים

תיעוד רגעי האימה לפני ההתרסקות: "זה הולך להיות רע, רע מאוד"

"זה הולך להיות רע, רע מאוד"…. אומר הנוסע במטוס…הנוסעת שואלת: "למה אנחנו רועדים ככה?" והוא עונה לה "הם חייבים לדומם את המנוע כדי שנוכל להגיע לסלול הנחיתה"… ואז מגיעה ההתרסקות הקטלנית… וחושך "כולם החוצה! כולם החוצה! כולם החוצה!" צועק הנוסע לשאר הנוסעים האחרים לאחר ההתרסקות.

אלה רגעי האימה שחלפו לפני כשבוע (ב-10 ביולי) על 19 נוסעי מטוס convair-cv 340 של חברת קוואנטס שהמריא מפרטוריה שבדרום אפריקה והתרסק במרחק של כחמישה קילומטרים ממזרח לשדה התעופה. אחד הנוסעים שישב ליד החלון ממנו רואים את המנוע תיעד את הרגע כאשר להבות אש אחזו במנוע והמטוס החל לאבד גובה עד להתרסקות. ארבעה בני אדם נלכדו תחת ההריסות ולמקום הגיעו כוחות החילוץ.

שני בני אדם נהרגו בהתרסקות ושני הטייסים האוסטרליים, דאגלס הייווד ורוס קלי נפצעו באורח קשה מאוד ובבית החולים ביוהנסבורג נלחמים על חייהם. אשתו של הטייס קלי הייתה גם היא בין 19 הפצועים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחד ההרוגים היה נוסע בטיסה תושב דרום אפריקה וההרוג השני היה עובד בית חרושת בבניין שבו פגע המטוס במהלך ההתרסקות.

בכלי התקשורת המקומיים נמסר כי "כולם היו מזועזעים מהחדשות. זה באמת היה עצוב. מר קלי הוא טייס ותיק בעל 30 שנות ניסיון שטס על מטוס הנוסעים איירבוס A380. הטייס השני הייווד למד טיסה כשהיה בתיכון בבנקסטאון, בדרום-מערב סידני. הוא הצטרף לחיל האוויר המלכותי האוסטרלי בשנת 1976 לפני שהחל את הקריירה שלו בטיסה מסחרית בשנת 1984. גם הוא היה טייס באיירבוס A380".

צילום: טוויטר milklogic
צילום: טוויטר milklogic
צילום: טוויטר: ER24EMS
צילום מסך
צילום מסך
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח