חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

המפכ"ל קיים הערכת מצב מיוחדת בנוגע לחקירת חטיפת הילד

ביום שלישי האחרון התקבל במשטרת ישראל דיווח על חטיפת קטין בן 7 מפתח ביתו בקלנסווה שבמשולש. מיד עם קבלת הדיווח, החלו מיד לפעול בשטח כוחות משטרה רבים, גלויים וסמויים שפתחו בסריקות נרחבות לאיתורו של הקטין. חקירת האירוע הוטלה על יחידה מרכזית במחוז מרכז ואמש, לאחר פעילות חקירתית מאומצת, המשטרה עצרה ארבעה חשודים בחשד למעורבות בחטיפת הקטין. היום, בתום דיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון, הוארך מעצרם ב-7 ימים נוספים.

מפכ״ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך, קיים אמש הערכת מצב מיוחדת במחוז מרכז על מנת לעקוב מקרוב אחר התקדמות החקירה ומאמצי המשטרה להשיב את הילד לחיק משפחתו, בריא ושלם.

במשטרה ציינו כי "האירוע אשר מצוי תחת חקירה בימים אלו כאמור, גרר בימים האחרונים גל של שמועות שאין בינן לבין המציאות כל קשר. ברצוננו להבהיר ולהדגיש כי אין להתייחס לאף שמועה מגורם בלתי מוסמך. משטרת ישראל מבקשת מהציבור שלא להפיץ שמועות אלו שיכולות לפגוע בחקירה, כמו גם במאמצים לאיתורו והשבתו של הקטין לחיק משפחתו. משטרת ישראל תוסיף ותעדכן באופן רציף ומסודר בחקירה זו, ככל שיהיו התפתחויות, וניתן יהיה לעדכן מבלי לשבש או לפגוע בחקירה ובמאמצים להחזיר את הילד בשלום למשפחתו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הדגישו במשטרה כי "משטרת ישראל פועלת מסביב לשעון ומפעילה את מיטב הכוחות והאמצעים שברשותה, אמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים, צוותי מו"מ ויחידות מיוחדות של המשטרה, הכול במטרה להחזיר את הילד בריא ושלם לחיק משפחתו ולהעמיד לדין את האחראים למעשה."

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך (צילום: דוברות המשטרה)
Back to top button