מבזקיםפוליטי / מדיניתנועה ותחבורה

החוק נפל: "בכל העולם צועדים קדימה ורק בישראל הולכים לאחור"

הקואליציה הפילה היום (רביעי) את הצעת חוק פיצוי נוסע בגין עיכוב בטיסה של ח"כ מיקי לוי (יש עתיד). 48 ח"כים הצביעו נגד, 31 ח"כים תמכו, לא היו נמנעים. ההצעה ביקשה לקבוע כי נוסע יהיה זכאי לפיצוי מחברת התעופה כבר לאחר 3 שעות עיכוב בטיסה כפי שנהוג באירופה ולא 8 שעות כפי שקובע הדין הישראלי כיום.

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) אמר בתגובה להפלת חוק פיצוי הנוסע המקורקע במליאת הכנסת היום כי "עצוב ששרי הממשלה מעדיפים את האינטרסים של חברות התעופה על חשבון הנוסע הישראלי. החוק הקיים איננו מאוזן ומשאיר את הנוסע הישראלי ללא מענה ברוב המקרים של עיכובים משמעותיים בטיסות".

הוא הסביר כי "בכל העולם צועדים קדימה לקראת הצרכן, ורק בישראל הולכים לאחור. הקשחת המדיניות של אל-על כנגד הצרכן הישראלי לא משאירה לנו כמחוקק ברירה ומחייבת את התערבותנו. על-פי הנתונים שפורסמו, כיום רוב מוחלט של האיחורים בטיסות הם בטווח של שעתיים עד 6 שעות, ולכן החוק עומד כאות מתה, והנוסע הישראלי נותר חסר אונים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ לוי מדגיש כי "הצעת החוק שהגשתי ביקשה להשוות את זכויותיהם של הנוסעים בישראל למצב באירופה, לפצות את הנוסעים כבר לאחר עיכוב של 3 שעות ולהמריץ את חברות התעופה לתת שירות טוב יותר ולעמוד בזמנים. לצערי הממשלה דואגת לחברות ולא לנוסעים".

2 תגובות

  1. זה לא הדבר היחידי שבו אנחנו הולכים אחורה. בכל הנושא של שוויון נשים. חרות האזרח. שקיפות השלטונות.העמקה פוליטית במשרות שחיתות שלטונית. פגיעה בבתי המשפט והטיה פוליטית . בעתיד הלא רחוק גם נהפוך למדינת הלכה לפי דרישות החרדים. נתייחס לגויים כמו בספר יהושוע . החגיגה רק מתחילה ואיפה זה יגמר מי ישורו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח