חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

לאחר 4 שנים: דגימת הדי.אן.איי חשפה את החשוד בניסיון אונס

משטרת ישראל התירה היום (חמישי) לפרסם, כי בתום חקירה מורכבת עצרה לפני כשבועיים תושב איו"ש בן 35 בביתו, לאחר שפרופיל ה DNA שנדגם ממנו לאחרונה בגין עבירת שב"ח בדרום הארץ, הוצלב במאגר הארצי ונקשר לאירוע לפני 4 שנים, בו עפ"י החשד ניסה לאנוס תושבת חדרה סמוך לביתה.

ראשיתה של החקירה לפני 4 שנים, עם קבלת תלונה במרץ 2014 מתושבת חדרה כבת 20, אשר דיווחה כי בוצע בה ניסיון אונס בעת שעסקה בריצת בוקר באחד הרחובות הסמוכים לביתה ולאחר שנאבקה עם התוקף, הצליחה להבריח אותו בטרם ביצע את זממו ואף הצליחה לפצוע אותו, באופן שהותיר על בגדיה כתם דם, שנדגם ע"י שוטרי תחנת חדרה והופק מהם פרופיל DNA ע"י המחלקה לזיהוי פלילי.

כאמור, בתום 4 שנים חלה לאחרונה התפתחות בחקירה, עם מעצרו של החשוד בגין עבירת שב"ח בדרום ולאחר שנדגם עפ"י חוק, נמצאה התאמה של פרופיל הדנ"א שלו עם התיק המדובר בחדרה. בהמשך נמצאה גם התאמה של החשוד לקלסתרון שסיפקה הקורבן בשעתו שזיהתה אותו בבירור במסדר זיהוי שנערך, על אף חלוף הזמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד נעצר לפני כשבועיים ומעצרו הוארך מספר פעמים במסגרת החקירה, כאשר היום תוגש לבית משפט השלום חדרה הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום הליכים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button