צרכנות

איך בוחרים אבקות חלבון

אבקות חלבון הפכו פופולאריות בקרב ספורטאים, בוני שרירים ואף בקרב אנשים שרוצים להעלות מסת שריר ולהעלות במשקל, וזאת משום שהאבקות מספקות את היכולת להתחטב ולהעלות מסת שריר בקלות, כמו גם לקבל את מנת החלבונים שהגוף זקוק לה לפני ואחרי אימון.

מי שאינו יודע חשוב שיבין כי אבקות חלבון הן כאלה שנועדו להוסיף את החלבונים שהגוף צריך במהלך אימון, אך הם לא נועדו כתחליף לארוחות מלאות. עם זאת ידוע כי אבקות חלבון מקנות מקסימום אנרגיה באימון ולכן הן כה פופולאריות.

כיום ישנם מגוון אבקות חלבון בטעמים שונים אותן מייצרות מגוון חברות. אבל כיצד בוחרים את אבקת החלבון המתאימה לכם מכל? שימו לב לדגשים הבאים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמות החלבון באבקה – על פי האתר של ד"ר קרביט, יש להתאים את כמות החלבונית לגוף לגודל הגוף ולצרכים שלכם. ספורטאים עליהם לצרוך כמות של 2.2 גרם חלבונים בכל ארוחה תוך שיש להתאים את כמות החלבונים למשקל הגוף ולגובה הגוף.

פחמימות – חשוב להתאים את כמות הפחמימות באבקה לדיאטה שלכם. כמות גדולה של פחמימות היא בדרך כלל פחות רצויה למי שרוצה לחטב ולעצב את הגוף ולכן יש לצרוך אבקת חלבון שלא מכילה כמות גבוהה של פחמימות.

חלבונים – שימו לב כי האבקה מכילה חלבונים המיוצרים מגבינה או מביצים. בכך תוכלו להיות בטוחים שהשרירים שלכם מקבלים את כל האספקה הנחוצה להם כדי להבנות בצורה מהירה.

מטרות – התאימו את האבקה למטרות שלכם. ישנן אבקות שמתאימות לספורטאים, כאלה אשר המתאימות לבוני שרירים או אפילו לאנשים רזים מידי שעליהם לעלות במשקל. שימו לב למטרה העיקרית של האבקה.

תוספים – כדי לצרוך כמה שיותר בריאות בעת שתיית האבקה כמיילקשייק יש לשים לב אילו חומרים שונים האבקה מכילה. שימו לב כי אין בה צבעי מאכל, כי היא לא מכילה חומרים משמרים, וכי יש בה חומצות אמינו ותוספים שנחשבים בריאים לגוף.

איכות – בחרו באבקת חלבון איכותי. אבקה איכותית הינה ממותגת והיא כזאת אשר אוחסנה בתנאים הטובים ביותר והיא עומדת בכל התנאים המחמירים של משרד הבריאות.

טעם – לבסוף יש לבחור את האבקה לפי טעמה. כיום אבקות חלבון הן כאלה המיוצרות בטעמים שונים כמו טעמי שוקו, וניל, תות ועוד. בחרו באבקה בטעם ומבקרם שערב לחיך שלכם.

לסיכום, בחירת אבקת חלבון היא משימה פשוטה במידה ואתם נשמעים להוראות שבבחירה ובמקביל נעזרים בתזונאית על מנת לקבל את התפריט הטוב ביותר לכם שישמש לכם תפריט יום יומי בסיסי.

 

Back to top button