בידורחדשות הארץמבזקים

על רקע המיזוג עם רשת: עובדי ערוץ 10 מתאגדים בהסתדרות

כ-200 עובדי ערוץ 10 ואתר 10.tv החלו להתארגן בהסתדרות בעקבות המיזוג העתידי של הערוץ עם רשת – וחששותיהם מהשלכת המהלך על פרנסתם ועתידם התעסוקתי • ועד הפעולה: "אנו מצפים לשיתוף פעולה עם הנהלת הערוץ ובעליו. עובדי ערוץ 10 הוכיחו בעבר עמידה איתנה באתגרים רבים וגם הפעם אנו בוחרים בערבות ההדדית ובסולידריות למען כלל העובדים"

בשעות אלו (חמישי) החלו כ-200 עובדי ערוץ 10 ואתר 10.tv להתאגד בהסתדרות, על רקע מהלך המיזוג העתידי של הערוץ עם רשת והשלכותיו על תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

נזכיר כי לפני כחמש שנים עובדי חברת החדשות של ערוץ 10 התאגדו בהסתדרות, וכעת מתאגדים יתר עובדי הערוץ ביניהם עובדי התפעול, השיווק, הדיגיטל, טכנאים, אנשי מחלקת התוכניות, הארכיון, המינהל ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העובדים המתאגדים, ובהם בעלי ותק של 17 שנים, חשים חוסר ביטחון תעסוקתי וחוששים לעתיד הערוץ ולפרנסתם בעקבות המיזוג בין שני הערוצים. מהלך ההתאגדות יוכל בין היתר לאפשר לעובדים להסדיר את זכויותיהם כחלק מהסכם בין הצדדים.

מוועד הפעולה נמסר: "אנו מצפים לשיתוף פעולה ודיאלוג פורה עם הנהלת הערוץ ובעליו, וזאת על מנת להעניק לעובדים שקיפות מירבית בתהליך המיזוג ומיצוי המו"מ על כל שינוי ארגוני מתוכנן. עובדי הערוץ הוכיחו בעבר עמידה איתנה באתגרים רבים וגם הפעם אנו בוחרים בערבות ההדדית ובסולידריות למען כלל העובדים".

מהלך ההתארגנות של העובדים מלווה על ידי רכז ההתאגדויות רום דביר מהאגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר.

Back to top button