בריאותחדשות הארץמבזקים

לא רק ברעננה: הבימבולנס של מד"א שמציל חיים באשדוד

אתמול (שלישי) התקיים בתחנת מד"א באשדוד טקס חגיגי לחנוכת הבימבולנס של מד"א בעיר אשדוד במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל מד"א אלי בין, ובהשתתפות יו"ר המועצה הדתית באשדוד הרב עובדיה דהן, הנהלת מרחב לכיש של מד"א ועובדי ומתנדבי המרחב.
 
ייעודו של הרכב החשמלי, הבימבולנס, הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים. זהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א – הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל. כמו כן, הוצגה יחידת האופנועים של מד"א הפועלת באשדוד למען קיצור זמני ההגעה ולמען שיפור השירות הרפואי.
 
במהלך הטקס סייר ראש העיר במוקד החירום 101 של מד"א בתחנה ונחשף לטכנולוגיות מצילות החיים בהן מד"א משתמש וביניהן, יישומון "מד"א שלי" אשר בלחיצת כפתור מחייג למוקד החירום 101 של מד"א וזאת לצד איתור מיקומו של מזמין האמבולנס ואף מאפשר קבלת סיוע ישיר מהחובשים והפאראמדיקים במוקד באמצעות שיחת וידאו
 
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "מד"א הוא מעצמה של הצלת חיים. עיריית אשדוד ומד"א פועלים בשיתוף פעולה הדוק הן באירועים שגרתיים והן באירועי חירום לאומיים כדוגמת עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן. מערך החירום של הארגון, הכולל את מערך המתנדבים המקצועי ביותר, עושה עבודת קודש עבור תושבי אשדוד. אנו גאים על שיתוף הפעולה הפורה עם הארגון ונמשיך להעצים ולהרחיב אותו למען בריאותם של תושבי העיר שלנו."
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו פועלים במד"א כל הזמן על מנת לצמצם את זמני התגובה לפצועים וחולים ורכב הבימבולנס של מד"א שחנכו היום פה בתחנת מד"א באשדוד הוא עוד נדבך חשוב במאמצים אלו. אני מודה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי על שיתוף הפעולה הפורה והמקצועי ועל הסיוע למד"א בכל הנדרש למען משימת הצלת החיים של מד"א בעיר אשדוד."
 

צילום: דוברות מד"א
Back to top button