חדשות הארץמבזקים

לרעננה הגיע הבימבולנס הראשון של מד"א, "לקיצור זמני התגובה"

בטקס שהתקיים ברחבת בניין העירייה ברעננה נחנך הבימבולנס הראשון של מד"א שיפעל בעיר. הטקס התקיים  בנוכחות ראש העיר מר איתן גינזבורג, נציג משטרת ישראל, הנהלת מרחב ירקון במד"א ועובדי ומתנדבי המרחב.
 
ייעודו של הרכב החשמלי הבימבולנס, הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים וזהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א המפעיל כ- 600 האופנועים, אופניים חשמליים ואלפי כונני תגובה מיידית ונאמני החיים הפזורים ברחבי הארץ, הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל.
 
ראש עיריית רעננה, מר איתן גינזבורג: "אנו גאים ונרגשים עם השקת ה"בימבולנס" של מד"א בעיר רעננה, המהווה מענה לאחד היעדים המרכזיים העומדים בפני העירייה –  שמירה על בטחון תושבי העיר והצלת חי אדם כערך עליון. אנו בטוחים שהודות להפעלת ה"בימבולנס" יחול קיצור בזמני התגובה בהגעה לפצועים ולזקוקים למענה רפואי בעיר במקומות עמוסים וצפופים, ובכך תתאפשר הענקת שירות רפואי איכותי לתושבי העיר ואורחיה"
 
מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים: "רכב הבימבולנס הראשון בעיר רעננה הוא עוד נדבך חשוב בהמשך הדרך למאמצים שנעשים בכל הארץ לקיצור זמני התגובה לפצועים וחולים. אנחנו פועלים במד"א במרץ בכדי לצמצם עוד יותר את זמני התגובה ובהמשך יכנסו כלים נוספים שיופעלו ע"י כונני מד"א בעיר. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה הפורה והלא מובן מאליו שמסייע למד"א בכל הנדרש"

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה