חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פשטה על בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בישיבה בירושלים

הבוקר (רביעי) פשטו כוחות משטרת מחוז ירושלים בשיתוף שב"כ על בית משפחתו של מחבל, שקיבלו כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס.

הפעילות שבוצעה הבוקר הינה נדבך נוסף במכלול הפעילות המתבצעת על ידי משטרת ישראל וגופי הביטחון למניעה, סיכול ומעצר של גורמים המעורבים בפעילות פח"ע וטרור באופן ישיר בירושלים וכן כנגד אלו המעודדים ותומכים במחבלים על מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרחי ישראל.

המבצע הינו פועל יוצא של פעילות סמויה ואיסוף מודיעין ממוקד של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שהצביע על כך שמשפחת מחבל המתגוררות במזרח ירושלים מקבלת כספים ומימון מארגון חמאס כתמיכה על ביצוע פיגוע רצחני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח 8 תלמידי ישיבה.

כוחות המשטרה שערכו חיפוש בבית, תפסו כסף מזומן בסך כולל של כ- 43,000 ש"ח בכסף ישראלי ומטבע זר. הכסף חולט והוחרם עפ"י צווי החילוט המנהליים

פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות המתבצעת כל העת במגוון מישורים ע"י כוחות הביטחון נגד תמיכתם של ארגוני טרור במשפחות המחבלים, וכי בשנה החולפת (2017) חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ 300 אלף שח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ 7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור.

במשטרה הדגישו, כי משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. "מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס הינה עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים. משטרת ישראל וגופי הביטחון ממשיכים לפעול בנחישות על מנת להגיע לכל מי שקיבל כספי טרור , הביע תמיכה ועידוד בפעילות טרור , רכושם יחולט והם יועמדו לדין." אמרו במשטרה.

רפ"ק יוסי ניזרי , קצין בימ"ר ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

צילום: דוברות המשטרה

3 תגובות

  1. למרות שאין שום דרך שיש בה כדי לפצות את המשפחות , שאיבדו את יקיריהם ; יש להמשיך למרר את חייהם של משפחות המחבלים , ובכל דרך אפשרית .

Back to top button