חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

מתפ"ש השיק ממשק דיגיטלי לתושבים הפלסטינים – "מונסק –בוט"

היום, (שלישי) היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים השיקה לראשונה ממשק דיגיטלי חדשני העונה לשם "מונסק –בוט" שמטרתו לספק מענה דיגיטלי ומיידי עבור התושב הפלסטיני.

השירות ניתן באתר מתפ"ש ויוטמע בעתיד גם בפייסבוק "אלמונסק" בערבית.

ה-"צ'אט בוט" הינו נותן שירות דיגיטלי שמבין שפה אנושית, מנתח את ההודעות אותן הוא מקבל ולבסוף מחזיר את התשובה המתאימה ביותר לשאלת התושב. זהו כלי חדשני שמאפשר לנהל שיחה חופשית עם מחשב אשר נותן שירות 24 שעות ביממה. מדובר בשדרוג משמעותי בחוויית המשתמש לרווחת התושבים הפלסטינים. זאת, כתוצאה מקבלת פניות רבות מאת התושבים הפלסטינים בפלטפורמות הדיגיטליות של מתפ"ש, ומטרתו היא לשפר את מרקם החיים הפלסטיני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, לפני למעלה משנה הוקם אתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית "אלמונסק" באמצעותו מתקיים קשר ישיר למול האוכלוסייה הפלסטינית. האתר ועמוד הפייסבוק משמשים את הציבור הפלסטיני לצורך קבלת מידע מהימן ומסמכים שמסייעים להם לצרכיהם היומיומיים.

"זהו צעד נוסף לשיפור חווית כלל משתמשי "אלמונסק" אומרת ראש מערך ההסברה במתפ"ש, סא"ל קרן בר, "הצ'אט בוט יספק מענה לשאלות גנריות וכלליות במגוון תחומים, כגון: היתרים, תעסוקה, כלכלה, חשמל, חקלאות, מעברים ורבים נוספים. מטרתנו היא לספק לתושב מידע שיכול לסייע לו בתחומים שמעניינים אותו לחיי היום – יום. אני מברכת על כך, ומזמינה אתכם להיכנס לאלמונסק ולהתנסות בתוכנה החדשה. זוהי רק ההתחלה".

Back to top button