צרכנות

כיצד מתכננים עיצוב מטבחים שיתאימו לבני הבית

כולם חושבים שהסלון הוא החדר המרכזי בבית, אך דווקא המטבח תופס את חלק הארי. המטבח הוא המקום שבו מכינים את ארוחות הבוקר, הצהריים והערב. זהו חדר עבודה לכל דבר ועניין שבו מבשלים ארוחות טעימות, ועבור רבים המטבח הוא גם מקום מפגש, שכן ישנן משפחות אשר מתאספות בו כדי לאכול יחד. כל אחד מבני הבית פוקד את המטבח כמה פעמים ביום, בין אם כדי לנשנש דבר מה מהמקרר ובין אם במטרה להכין ארוחה מפוארת. מסיבה זו, העיצוב של המטבח צריך להתאים לכולם.

מדוע העיצוב חשוב כל כך

עיצוב המטבח הוא חלק בלתי נפרד מהבית ומהמראה הכללי של המטבח. עיצוב מטבחים הפך לאמנות של ממש ולא בכדי. תכנון נכון של המטבח מאפשר עבודה נוחה ויעילה ומנעים את זמנם של בני הבית. משום כך, יש אנשים שדואגים להזמין שולחן, כסאות ועמדת עבודה מנגרייה מקצועית המספקת רהיטי עץ איכותיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 טיפים שיהפכו את המטבח למעוצב ונוח לכולם

מעוניינים לעצב את המטבח הפרטי שלכם לרווחת כולם? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם בכך:

  • תלוי בתקציב – השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מהו הסכום שבו אתם מוכנים או יכולים להשקיע בכל הנושא של עיצוב מטבחים. כך תוכלו לתכנן את המטבח שלכם מבלי שתיאלצו להיפרד מסכום כסף פתאומי שלא תכננתם להוציא.
  • לתכנן את המרחב – כדי שהמטבח יהיה נוח ומרווח, חשוב להתאים את גודל הרהיטים למרחב, וזאת כדי לאפשר תנועה נוחה ומהירה ברחבי המטבח. כך למשל, שולחן העץ המהודר צריך להיות ממוקם בצורה כזו שלא יגביל את תנועותיה של האם המכינה ארוחת ערב מצד אחד, ובה בעת יאפשר לילד הקטן להוציא את השוקו מהמקרר.
  • המטבח הוא מקום יחסי – מתקשים לקבוע את מיקומם של הרהיטים בבית? זכרו כי סדר העיצוב במטבח נקבע בדרך כלל על פי מיקומם של שלושה פריטים: כיור, כיריים ומקרר. ברגע שתצליחו למקם אותם כך שלא יפריעו לתנועה במטבח, תוכלו למקם גם את השולחן, הכיסאות, ארון הכלים ועוד.
  • פתרונות אחסון – מעוניינים במטבח מסודר, מאורגן ונקי? דאגו להזמין ארונות מטבח המותאמים לכלים שלכם, כדי שתוכלו "להחביא" את הבלגן בתוכם.

לסיכום, העיצוב משפיע על הדרך שבה אתם רואים את המטבח שלכם ועל הנוחות שלכם בו. על כל פנים, בין אם אתם בוחרים בעיצוב מטבח מעץ כיאה לסגנון כפרי ובין אם החלטתם לשלב עיצוב מעט אחר, חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום ולתכנן את עיצוב המטבח שלב אחר שלב.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח