צרכנות

וילות לנופש – מהצפון עד אילת

וילות לנופש הן הדרך שלכם להפוך את המשפחה למלכים ללילה אחד, אז אם אתם רוצים לבלות עם כל המשפחה, בחרו וילות לנופש באחת מערי הארץ.

מדוע זו הדרך הטובה ביותר לחופשה משפחתית?

השכרת וילות נופש היא דרך מעולה לקיום חופשה משפחתית. לא רק משפחה גרעינית, אלא משפחה מורחבת, בגלל גודלה. וילות נופש מכילות בדרך כלל מספר חדרים בין במפלס אחד או יותר. המטבח וחדר האוכל גדולים ויכולים להכיל מספר רב של אנשים.היתרון של השכרת וילות נופש היא בכך שאפשר להתכנס כל המשפחה המורחבת  ולבלות חופשה מאחדת של כל בני המשפחה חופשה בין דורית סבים וסבתות, ילדים, נכדים ונינים. מה שקשה לעשות בדירות  מגורים בגלל כמות האנשים. וילות נופש מאפשרות לילדים לשחק ביחד ולהשתעשע בבריכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתרונות של וילות נופש

השכרת ווילות נופש למספר משפחות יחד מוזילה לכל אחת מהן את החופשה. עלות ההשכרה מתחלקת במספר ראשי אב ורכישת מצרכי מזון גולמי לכולם והכנת הארוחות מאחדת את כולם לארוחה משותפת.ווילות נופש משמשות לא אחת לאירוע פרטי של משפחה שבוחרת במקום לקיים מסיבה לכל בני המשפחה המורחבת הכיבוד נעשה במטבח הווילה והמסיבה מתקיימת סביב בריכת השחייה. בעוד שמסיבה מסוג זה לא ניתן לעשות בדירה בבית משותף הן מבחינת גודלה, המטבח הקטן יחסית לאירוע כזה, והן מבחינת הרעש שמגיע מהדירה.

מדוע יש וילות נופש

ווילות נופש רבות נוצרו לאחר שבעלי הווילה החליט לעבור לגור בבית אחר, קטן יותר, בלי מפלסים בעלי מדרגות. הבית הישן הוסב להיות ווילת נופש. יש מקרים בהם בעל הווילה עובר לגור בבית חדש צמוד לווילת הנופש.יש חברות בארץ שרוצות לפנק את עובדיהם שוכרות עבורם ווילות נופש וכולם כולל בני הזוג יוצאים לכמה ימים לנופש. כל ארגון הנופש באחריות בעל הבית וכך גם הטיולים והסיורים באזור. בעלי חברות מקיימים לא אחת בווילות נופש גם מפגשי עבודה עם קולגות מהארץ ומחו"ל. רחוק מרעש המשרד והתמסרות רק לנושאי המפגש.

בעבור מי זה מתאים

ישנם ישובים שמייעדים את ווילות נופש שלהם למגזר כלשהו. יש מקומות שמותאמים למגזר החרדי. הווילה מותאמת מבחינת המטבח, החדרים והאביזרים שבתוכה.

ברוב חלקי הארץ מהדרום הרחוק, אילת, דרך המרכז ועד הצפון יש וילות נופש הממוקמות בערים, במושבים ובקיבוצים. רוב הווילות בנויות בין עצים ולצידן בריכות שחיה פרטיות. בכל חדר יש טלוויזיה ו-Wi Fi.ככלל השכרת ווילות נופש דומה להשכרת צימרים בשינוי לכך שצימרים אינם גדולים כל כך כמו הווילה ויש בהם, לרוב, פחות אביזרים ופריטים. בווילות נופש יש בדרך כלל בנוסף לבריכת שחייה גם ג'קוזי ויש כאלה שיש בהם גם חדר ספא.

לדוגמה – וילות באילת

העיר אילת שהיא עיר תיירות לאורך כל השנה צריכה לעמוד בסטנדרטים שנדרשים על ידי התיירים. חלק התיירות הפנים מגיעה לאילת לקראת חגי ישראל והחופש הגדול. משפחות רבות מגיעות בהרכב מלא מזקני המשפחה ועד הצעיר ביניהם. יש מספר ווילות נופש באילת ועל מנת להבטיח לעצמכם וילה לתקופה בה אתם מעוניינים כדאי להזמין כבר כמה חודשים קודם לכן. רובן ווילות גדולות כך שאפשר להכיל בהן מספר רב של אנשים.

לצד כל ווילת נופש באילת יש בריכת שחיה בנוסף לכך חופי הים המוסדרים נמצאים בקרבת מקום. לרוב המשפחות המגיעות לאילת הן משפחות שעשו זאת כבר בעבר. הן מגיעות לתקופה של שבועיים עד חודש והשכרת ווילות נופש היא הדרך היעילה ביותר והזולה באופן יחסי מכל דרך אחרת בעיר.

Back to top button