חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ערכים ואתגרים משותפים: ליברמן נפגש עם שרי ההגנה של יוון וקפריסין

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, נפגש היום (שישי) עם עמיתיו, שרי ההגנה של יוון וקפריסין. בתום המפגש המשולש עם השניים בניקוסיה שהסתיים לפני זמן קצר אמר שר הביטחון כי "הקיצוניות הגוברת ואיומי הטרור הם אתגר לכל מדינות הים התיכון המחייב שיתוף פעולה בין מדינות ידידות להשגת יציבות אזורית"

מדובר במפגש שני מסוגו שמתקיים עם שרי ההגנה של יוון וקפריסין. בהצהרת המשותפת שפרסמו בתום המפגש, סיכמו שלושת השרים כי את המפגש הבא יארח שר הביטחון ליברמן בישראל.

"קפריסין, יוון וישראל נמצאות ביחסים קרובים וחמים, הנובעים מקרבה גיאוגרפית, ערכים ואתגרים משותפים. העמקת שיתוף הפעולה בין מערכות הביטחון שלנו היא מרכיב חשוב בקשרים בין המדינות ובשיתוף הפעולה המשולש בינינו". אמר שר הביטחון ליברמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד קודם למפגש המשולש נפגש הבוקר שר הביטחון עם נשיא קפריסין, ניקוס אנסטסיאדיס. בנוסף קיימו משרדי הביטחון של ישראל, יוון וקפריסין ועידה ראשונה מסוגה של תעשיית ביטחוניות משלוש המדינות, שעסקה בהעמקת שיתופי הפעולה הצבאיים.

שר הביטחון ליברמן אמר כי הוא מרוצה במיוחד מהצמיחה המתמדת בשיתוף הפעולה הביטחוני עם המדינות וציין כי יש להמשיך ולפתח אותו. "נמשיך לדון בכך בפגישתנו הקרובה בישראל", אמר השר ליברמן.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
Back to top button