חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב דימונה אנס בת 13, "אל תדאגי את תתרגלי וזה לא יכאב"

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מאי (אלון) עדן, תושב דימונה כבן 20, בגין מספר עבירות של אינוס, מעשים מגונים שביצע בקטינה כבת 13 וכן עבירה של השמדת ראיה.

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם הינו בעל עסק בלתי מורשה לביצוע ניקובים (פירסינג) וקעקועים בדימונה. המתלוננת, קטינה כבת 13, הכירה את הנאשם בחודש אוקטובר 2017 עת הגיעה לביתו לצורך ניקוב פירסינג.

בתאריך 5.6.18, אחר הצהריים, ביקש הנאשם מהקטינה להיפגש ולהסתובב יחד. המתלוננת הסכימה והנאשם אסף אותה בדימונה. הנאשם נסע ברכב עם המתלוננת לביתו בדימונה בטענה כי עליו לקחת את ארנקו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם והמתלוננת נכנסו לחדרו של הנאשם, והנאשם נעל את הדלת, כיבה את האור והכניס את המפתח לכיס מכנסיו. המתלוננת, אשר חששה מפניו של הנאשם, התקשרה מבעוד מועד לחברה והותירה אותה על הקו בטלפון, עוד במהלך הנסיעה. הנאשם הבחין בהבהוב בטלפון הנייד של המתלוננת, וניתק את השיחה ולאחר מכן השליך את הטלפון על השידה.

לאחר מכן התיישב הנאשם ליד המתלוננת, החל ללטף את ירכיה לכיוון איבר מינה ונישק אותה על לחיה ועל פיה. בהמשך כשהפנתה אליו המתלוננת את גבה, הנאשם החל לנשק אותה בצווארה, והמתלוננת ביקשה ממנו להפסיק את מעשיו.

הנאשם לא שעה לבקשתה של המתלוננת, חיבק אותה מאחור, סובב אותה והושיב אותה על רגליו. המתלוננת שוב ביקשה מהנאשם להפסיק, אולם הוא צחק והמשיך לנשק את צווארה.

הנאשם סובב את המתלוננת לעבר המיטה, השכיבה והצמידה אל הקיר, המתלוננת ניסתה להתנגד ולהדוף את הנאשם, היא בעטה בו, סטרה לו והכתה אותו בידיה, אולם ללא הועיל. הנאשם בתגובה התיישב על רגליה של המתלוננת והחזיק בידיה על מנת למנוע ממנה להתנגד, הרים את חולצתה ובתגובה להתנגדותה הפיזית נשך אותה בחזהּ.

לאחר מכן הנאשם התפשט והפשיט את המתלוננת בפלג גופה התחתון, וביצע בה מעשה אינוס, תוך שהוא מסב לה כאבים עזים, עד אשר בא על סיפוקו. במהלך מעשיו של הנאשם, ובשל הכאבים שהסב לה הנאשם, בכתה המתלוננת, ואז אמר לה הנאשם "אל תדאגי את תתרגלי וזה לא יכאב". כתוצאה ממעשיו של הנאשם דיממה המתלוננת על הסדין.

לאחר מספר דקות, המתלוננת ניסתה לקום מהמיטה, אולם הנאשם תפס אותה, התיישב על רגליה וביצע בה מעשה אינוס פעם נוספת תוך שהוא מסב לה כאבים עזים. המתלוננת שבה ואמרה לנאשם שהוא מכאיב לה והתחננה בפניו שיפסיק, אך הנאשם לא חדל ממעשיו עד שהגיע שוב לסיפוק מיני.

לאחר מכן, התלבשה המתלוננת וגם הנאשם לבש את בגדיו. הנאשם לקח את הסדין המוכתם ובהמשך זרק אותו ברכבו בכוונה למנוע את השימוש בו לראיה.

בשל מעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות באיזור איבר המין, באיזור החזה ובמקומות נוספים בגופה.

במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)

9 תגובות

  1. לא שהמעשה לא נורא, אבל – אבל – הבחורה חששה מראש מסיטואציה זרה, והראייה היא התקשרה אל חברתה בהקשר זה – למה לא חייגה למשטרה…או מדוע לא אמרה לחברתה להתקשר…? תמוהה. היתר רק דיווח זול בעיקר בהקשר הרמיזות ובהקשר הכאבים (זיין גדול למידותיה הילדותיות …?) ובכלל – מה יש ל"בת-טובים" לחפש בחנות לפירסים…? חינוך, חינוך, (הנערה מדימונה) וזה מרמן על משהו לוקה בחסר…!

  2. עוד אחת מהמשפחה שלו שמנסה להגן על פדופיל נקווה שבכלא יהיה לו קשה לשבת על התחת

  3. תנו לתושבי דימונה לבצע בו לינץ פומבי ולתלות אותו עירום בכניסה לעיר. גועל נפש

  4. תפסיקו לפרסם שטויות! עוד אחת קטינה שמנסה להפליל סתם רק כי הוא לא רצה אותה!

Back to top button