חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ייתכן והמתיחות תימשך בימים הקרובים, נפרסו סוללות כיפת ברזל בעוטף

כוחות הביטחון ביצעו במהלך היום (רביעי) סריקות במועצה האזורית אשכול ואיתרו 7 רקטות שהתפוצצו בתוך היישובים, 4 ביישוב בדרום המועצה ו-3 ביישוב במרכז המועצה. לא היו נפגעים אך נגרם נזק למבנים, רכבים ותשתיות.

בעקבות האירועים בלילה, התקיימה בשעות הבוקר המוקדמות הערכת מצב עם הצבא בה הוחלט לקיים לימודים תוך התייחסות לאירועי הלילה ולאפשר להורים את הבחירה לשלוח את הילדים לבית ספר ולשמור על רציפות תפקודית. בכל מוסדות החינוך באשכול נרשמה היום בממוצע נוכחות של 90% מהתלמידים.

גם צוותי החינוך שלנו, שרבים מהם הורים לילדים קטנים ועברו גם הם לילה ללא שינה, הגיעו הבוקר למוסדות החינוך לקבל את הילדים ולתת מענים מקצועיים נדרשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום היתה ירידה בהיקף שיגורי עפיפונים ובלוני תבערה. צוותי כיבוי האש, רבשצים וצוותי קק״ל ורט״ג טיפלו בכ-6 שריפות שניצתו במועצה, חלקן הצתות מחודשות, במרחב סופה, חולית, ניר יצחק, כיסופים, שדה אברהם וישע.

בחבל שלום אותרו 3 בלוני תבערה, שניים מהם בתוך חצר בתים ואחד בשטח חקלאי. רכזי בטחון יישובים נטרלו את הבלונים ולא נגרם נזק. במועצה האזורית אשכול מבקשים לחדד את ההנחיות בימים אלה – גם בלונים ועפיפונים הם חפץ חשוד, אין לגעת, יש להתרחק, לקרוא למבוגר ולהזעיק את רבש״ץ הישוב במידית.

במערכת הביטחון ממשיכים במדיניות תקיפות בסמוך למשגרי עפיפוני ובלוני תבערה ובחמאס מנגד הודיעו כי כל תקיפה של צה"ל בשטח עזה תיענה בתגובה של ירי רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי הדרום. בשל כך ייתכן והמתיחות תימשך עוד בימים הקרובים. צה"ל פרס מחדש סוללות כיפת ברזל באזור המועצה האזורית אשכול.

צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: ביטחון אשכול
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח