צרכנות

מגנטים פולארויד לחתונה – בוחרים בטוב ביותר!

אנשים רבים אינם יודעים מה ההבדל בין מגנטים סטנדרטיים לחתונה לבין מגנטים פולארויד לחתונה. במאמר זה נספק לכם את כל המידע הנדרש על מנת להגיע להבנה ולהחלטה האם גם אתם מעוניינים במגנטים מסוג פולארויד לאירוע המיוחד של חייכם. הבה נתחיל..

ההיסטוריה של הפולארויד

נתח ההיסטוריה תמיד כולל עובדות אשר עוזרות להגיע להחלטות חשובות באירועים החשובים של החיים, כמו למשל האם לבחור בשירות מגנטים סטנדרטיים לחתונה או שמא עדיף, מגנטים פולארויד לחתונה.  המצלמה המפורסמת, מצלמת הפולארויד הומצאה בשנת 1947. הדבר הייחודי במצלמה זו היה שהיא ידעה להדפיס את התמונה זמן קצר לאחר צילומה. נכון להיום, כאשר מדברים על מגנטים מסוג פולארויד לחתונה הכוונה היא למגנטים מיוחדים שגודלם ועיצובם דומה לגודל ולעיצוב של אותה תמונה המודפסת מתוך מצלמת הפולארויד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כרטיס ביקור – מגנטים פולארויד

רבים מעוניינים לדעת מה מאפיין מגנט וזאת בהשוואה אל מגנט סטנדרטי המשמש לאירועים שונים, כמו למשל חתונות, מסיבות בת מצווה, בר מצווה ועוד. מגנט פולארויד תמיד יהיה בצורת ריבוע ובגודל של עשרה על עשרה ס"מ. מגנט רגיל הינו בדרך כלל מגנט מלבני (בדומה לכרטיסי ביקור), כלומר מגנט קטן מימדים ביחס למגנט הפולארויד. בנוסף, למגנט הפולארויד יש שוליים תחתונים רחבים עליהם ניתן להוסיף כיתוב של אותם אנשים או מקומות אותם צילמתם ואת תאריך החתונה. צילום מגנטים אלו נעשה באמצעות מצלמת DSLR המשמשת לרוב לכל צילומי החתונה וזאת משום שהיא מובילה לתוצאה איכותית יותר מתוצאותיה של מצלמת הפולארויד.

 

כל הסיבות לבחירת מגנטים פולארויד לחתונה

העיצוב המרשים, הגודל האידיאלי, האיכות הנהדרת והחוויה החרוטה על פני המגנטים ומשמשת כזכרון לאורך שנים הם אלו שמובילים רבים להגיע להחלטה שהם מעונייינים בשירות מגנטים פולארויד לחתונה וזאת על פני אותם מגנטים סטנדרטיים. יתרונות נוספים הם:

  • ייחוד – מגנטים שנבדלים מאחרים בעיצוב המרשים והצורה המיוחדת.
  • עמידות – המגנט עמיד לאורך זמן, עובדה המאפשרת ליהנות מזיכרון נעים של אירוע החתונה לאורך פרק זמן ארוך.
  • רושם – כי מגנטים מסוג זה מרשימים יותר מכל מגנט אחר.
  • איכות – הדפסת המגנטים מתבצעת על ידי מדפסת תרמית (ולא דיו), דבר המאפשר ליהנות ממגנט איכותי ביותר (צבעים, עמידות ועוד).

 

לסיום, אם גם אתם מעוניינים לבחור במגנטים איכותיים ומרשימים שעליהם יתנוססו רגעי הקסם של החתונה שלכם, אתם מוזמנים לבחור מגנטים מסוג פולארויד לחתונה. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור צלם מקצועי ובעל ניסיון בצילום לחתונות ובהדפסה איכותית של מגנטים פולארויד לחתונה בשחור לבן או מגנטים צבעוניים. שיהיה במזל טוב!

9 תגובות

  1. אין ספק מגנטים לאירועים זה באמת הדבר הבא בתחום האירועים בלבד כל מה שקשור אטרקציות לחתונה באמת שכל הכבוד על המאמר
    יצא עכשיו אטרקציה בלוקים מעץ לאירועים
    https://www.firstmagnet.co.il/

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח