טכנולוגיהמבזקיםספורט

חברת הייטק ישראלית מעבירה את שידורי המונדיאל למאות מיליוני צופים בעולם

משחקי המונדיאל מועברים דרך האינטרנט על ידי חברת ההייטק Qwilt, המאפשרת לאוהדים באסיה, אירופה, צפון ומרכז אמריקה לצפות בשידור חי באיכות 4K ללא קטיעות או עיכובים הנגרמים מעומסי צפייה.

קווילט מספקת שרות ליותר מ-120 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם תאגידי הטלקום Verizon בארה"ב, PLDT בפיליפינים, Telecom Italia באיטליה, PTCL בפקיסטן, KBRO בטיוואן.

לדברי אלון מאור, מנכ"ל ומייסד שותף של קווילט: "אחת התופעות הנפוצות בזמן אירועי ספורט חשובים היא עודף הביקוש לצפייה בתוכן כשמגיעים לרגעי ההכרעה. ללא הפתרון של קווילט רשת האינטרנט מתקשה לספק את הדרישה וצופים רבים חווים קיפאון של התמונה דווקא ברגעים המותחים ביותר. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכל המשתמשים לצפות ברגעים החשובים להם בכל מקום ושעה. אנו שמחים על הזכות להעניק לצופי הכדורגל ברחבי העולם חווית צפייה טובה יותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדרישה לטכנולוגיה של קווילט נוצרה על רקע עלייה מתמדת בצפייה בתכני וידאו על תשתית האינטרנט המשמשת גם שידור למסכי טלוויזיה ביתיים. במיוחד של אירועים גדולים כמו משחקי ספורט בינלאומיים המועברים בשידור חי למיליארדי צופים בו זמנית. מדובר בהרגלי צפייה המאתגרים את ספקיות האינטרנט שנאבקות לשמר רוחב פס המסוגל לשרת את לקוחותיהן מבלי להאט או לקטוע את זרם הווידאו.

קווילט פיתחה טכנולוגיות המאפשרות הזרמת מדיה בזמני טעינה קצרצרים תוך חיסכון ברוחב הפס. הייחודיות בטכנולוגיה היא שבמקביל להזרמת המדיה מחוות השרתים עד למשתמשי הקצה היא עוברת ניתוח מעמיק של צריכת התוכן בכל רגע נתון, המאפשר לזהות בזמן אמת את קטעי הווידאו הפופולריים ביותר באזורים שונים.

כך המערכת מאחסנת באופן אוטומטי עותקים זמינים של קטעי וידאו רלוונטיים על מרכזיות תקשורת שכונתיות באזורים בהם יש ביקוש גבוה לאותה המדיה. מה שמאפשר גישה מהירה יותר לתוכן עבור יותר משתמשים תוך חיסכון ברוחב הפס של מפעילת התקשורת. התוכנה מנוהלת בענן ולכן יכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות. בנוסף ספקיות האינטרנט מפיקות תובנות מהמידע הנאסף על צריכת המדיה, מקורות התכנים והעדפות תוכן של לקוחותיהם.

קרדיט: FIFA World Cup 2018
Back to top button