מבזקיםמומלציםצרכנות

מתכננים לשפץ את חדר האמבטיה? קבלו טיפים מקצועיים!

לקראת הקיץ ופתיחת עונת השיפוצים: batio המשווקת ארונות אמבטיה מנדבת טיפים לרענון חדר האמבטיה

חדרי האמבטיה, נחשבים לחלל הרביעי בחשיבותו בבית (לאחר הסלון, המטבח וחדר השינה). בבית ממוצע קיימים לפחות שני חדרי אמבטיה- לרוב חדר האמבטיה הראשי הינו לשימוש הילדים וחדר האמבטיה השני בבית הוא לרוב נמצא ביחידת ההורים.

חודשי יולי- אוגוסט נחשבים לתקופה "החמה" לשיפוצי בתים ולא בכדי מכונה בשם "עונת השיפוצים". את תכנון השיפוץ מתחילים לתכנן מס' חודשים מראש, בוחנים הצעות, מתחננים חללים, צבעוניות, מבצעים הזמנות חומרים ורהיטים ועוד… חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים המקבלים רענון בעת השיפוץ בבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רונית טל, המעצבת הראשית של batio מבית רהיטי דורון, מעניקה טיפים ועצות לתכנון חלל הרחצה בבית, תוך שימוש בטכניקות עבודה חדשות, טכנולוגית מתקדמות ושילוב חומרים מיוחדים. לדבריה: "בימי הקיץ החמים אנו מעוניינים לקבל בחלל הרחצה מראה נקי, המחבר בין ניקיון ורעננות ויוצר תחושת עיצוב מושקע בסגנון מינימליסטי".

צילום: עודד סומר

החומרים המתקדמים לארונות האמבטיה
בעיצוב חדר האמבטיה בכלל וארונות האמבטיה בפרט יש להקפיד להשתמש בלוחות עץ המתאימים לשימוש בסביבה לחה. סביבת האמבטיה חשופה לרטיבות ולחות ועל-מנת לשמור על ארונות האמבטיה מנזקי רטיבות יש להשתמש בחומרים מיוחדים אשר עמידים בלחות.

חברת רהיטי דורון הבעלים של המותג batio מייצרת את ארונות האמבטיה מלוחות עץ יוקרתי MR המיובא ישירות מחברת egger העולמית. לוחות השבבים מיועדים לשימוש בסביבה לחה ונקראים בקיצור- -MR MOISTURE RESISTANCE. הלוחות בעלי התנגדות ללחות ורטיבות בשל היותם בעלי צפיפות גבוהה ודחוסה של שבבי עץ טבעי, אשר במהלך ייצור הלוח מותז על שבבי העץ חומר הדוחה לחות, החומר נספג בשבבים ובסיום התהליך הכל נדחס במכבש חם ללוח אחיד שאינו מאפשר תכולת לחות. לוחות ה- MR מיוצרים במספר מדינות באירופה והם בעלי התקן המחמיר EN312, TYPE 5 המתייחס לבדיקת החומר ועמידותו בתנאי לחות.

צילום: עודד סומר

ארונות אמבטיה במידות קבועות או התאמה אישית

בעת התכנון של הארון לאמבטיה רצוי לאפיין את מיקום הרכישה המועדף ולבחור מבין ההיצע של חברות גדולות וארציות המייצרות ארונות אמבטיה לפי מידות קבועות מראש או לבחור בנגריה פרטיות שיכולה לייצר ארון לפי בחירה אישית. יתרונן של נגריות פרטיות הינו בסוג העבודה שיכול נגר פרטי לבצע ולהתייחס לכל עבודה פרטית תוך תכנון אישי וביצוע פרטני של הארון ובהתאם יתמשך זמן העבודה, יגדל הסיכון הכספי, וכך תמחור הארון יהיה גבוה בהתאם. לבין בחירה של ארון אמבטיה במידה קבועה ולפי היצע קיים בחברות הגדולות תוך הוזלה משמעותית של רכישת הארון.

לשם המחשה, בחנויותbatio ניתן למצוא ארונות אמבטיה מעולים ואיכותיים לפחות כמו בנגריה אך מידותיהם קבועות ויספקו את רוב הצרכים של הלקוחות. ארון אמבטיה נמכר כשהוא כולל משטח עליון, כיור ומראה החל ב- 600 ₪ בלבד .

צילום: עודד סומר

המלצה אישית- רצוי לבוא לבחור ולתכנן את הארון האמבטיה כשבידכם כל המידות הרלוונטיות. יש להקפיד ולמדוד את החלל המיועד בצורה טובה ומדויקת יש להתייחס לפתחים, יש לקחת בחשבון את המשקוף ואת האריחים ובמיוחד להתייחס למיקום ברזי הניל והביוב.

משטח עליון לארון האמבטיה
המשטח העליון של ארון האמבטיה הוא סוגר את ארון האמבטיה מלמעלה ויכול להיות משטח ישר ועליו כיור מונח, או משטח אחד הכולל בתוכו כיור אינטגראלי. המשמעויות הן בנראות הרצויה וכן בגובה תליית הארון.

צילום: עודד סומר

המשטח העליון יכול להגיע בחומרים שונים, לכל אחד מהחומרים יתרונות וחסרונות:

משטח חרס- הוא הפופולארי מבין חומרי המשטחים השונים, נחשב עמיד מאוד, פרקטי ולרוב מחירו נמוך משמעותית מחומרים אחרים. משטח החרס כולל כיור אינטגרלי ומתקבל מראה אחיד ונקי, מבריק ומשרה אווירה של ניקיון, קל מאוד לתחזוקה , ניתן לקבל בלבן בלבד.
משטח בוצ'ר- המשטח שנחשב "היוקרתי" ובעזרתו מתקבל מראה קלאסי, כפרי, אווירה חמה. יגיע תמיד כמשטח ישר ועלייו יש לבחור בכיור מונח. יש לשמור בפני פגיעות חיצוניות, החומר רך ופגיע לנזקים.
משטח זכוכית- לקבלת תחושה "היטקיסטית", נראות קרה עם ניחוח מודרני. המשטח עצמו קל מאוד לתחזוקה ולניקוי, וניתן לקבלו בגוונים שונים. צריך להקפיד ולהיזהר מפגיעת חפצים חדים בכדי למנוע שריטות.

שילוב פריטי אקססוריז: הם אולי קטנים, אבל השינוי שהם יוצרים הוא עצום! גם באווירה וגם בתוספת הגוון לחלל הרחצה,אל תחששו למקם מדפים מעוצבים וכלים יפייפים לאחסון לצד כיור האמבטיה. הניחו עליהם: סלסילה נאה עם סבונים קשים, סבוניה נהדרת ומעמד למברשות השיניים, קופסה חיננית עם מגבות ידיים רכות ונעימות המגולגלות בתוכה, וכמובן בקבוקי בושם לפיזור ריח נעים בחדר.

צילום: עודד סומר

סלים דקורטיביים: פנקו את חדר הרחצה בסלים דקורטיביים, מדפים לאחסון מגבות – לכולם יש תפקיד חשוב בארגון וצורה אסתטית בחדר הרחצה.

וילון אמבטיה: שימוש בווילון צבעוני, או התקנת מקלחון מתאים עליו ניתן לשלב דוגמאות ימנע התזת מים ויוסיף צבע לחלל. גם שטיחון מוסיף המון – בעיקר צבע מרענן, שעושה רק טוב על הלב.

מדבקות למניעת החלקה- מומלץ להניח דבקיות מונעות החלקה או שטיחון צבעוני מונע החלקה בתוך האמבטיה, למען בטיחותכם וגם ניתן למצוא כל מיני מדבקות מדליקות שישתלבו בחלל.
שימוש נכון בתאורה: הקפידו על תאורה מחמיאה, טבעית וחזקה: ,תאורת לד, לא פלורוסנטיות. התאורה החשובה ביותר היא מעל המראה, שם נעשות רוב משימות הטיפוח (מאיפור ועד גילוח). הארת מדפים ומראות באמצעות תאורת לד או שילוב פסי הארה בצבעים שונים מאחורי המראה, יעניקו מראה מעוצב בתקציב נמוך.

צילום: עודד סומר

הטיפים באדיבות batio.

את מגוון ארונות האמבטיה של batio ניתן להשיג ברשת החנויות של רהיטי דורון ברחבי הארץ. בקולקציית ארונות האמבטיה ניתן לבחור מגוון צבעים אטרקטיביים ועכשוויים, מגוון של מידות וסגנונות וכן הצעות אטרקטיביות למשטחי ארונות החל מחרס לבן המשך במשטחי זכוכית מודרניים ועד בוצ'רים יפיפיים ומראה כפרי ורך.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח