חדשות הארץמבזקים

פרסום ראשון: אלון חסן דורש לפתוח בחקירה פלילית נגד בכיר בנמל אשדוד

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן הניח על שולחן מפכ"ל המשטרה בקשה לפתיחה בחקירה פלילית בגין פרשת שוחד ומתן טובות הנאה לבכיר בנמל אשדוד, המדובר בחשדות לביצוע עבירות פליליות מסוג פשע בנמל אשדוד.

אלון חסן מדגיש בתלונה כי במהלך משפטו עלו ממצאים ברורים לחשדות בגין ביצוע עבירות של מתן שוחד מצד בעליה של חברה פרטית שפועלת בנמל אשדוד למנהל בכיר ביותר בנמל אשדוד. בכתב התלונה כתב אלון חסן באמצעות עורכי דינו כי "הראיות החמורות שבאו בפני בית המשפט וממצאי פסק הדין לא נראה שעשו רושם כלשהו על הפרקליטות והיא בשלה, בחרה להעלים עין מעבירות חמורות ביותר שבוצעו על ידי הנילונים (ואחרים)."

הפניה הישירה למפכ"ל המשטרה נעשתה לנוכח הביקורת הקשה שהופנתה ליחידת להב 433 שחקרה את התיק בעניינו של חסן ולכן נתבקש המפכ"ל לנתב את החקירה ליחידה אחרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכתב התלונה ציינו עורכי דינו של חסן, עו"ד אשר אוחיון ועו"ד חן הולנדר, כי "ראוי לציין שבית המשפט המחוזי הנכבד קבע במפורש בפסק הדין כי מעשיהם של הנילונים (ושל אחרים נוספים בנמל) הם המנגינה הראשית שאליה הייתה הפרקליטות צריכה להאזין ומשום מה הפרקליטות התייחסה אליהם כרעשי רקע… מנגינה הצורמת מאוד שרק חירש יכול היה להתעלם ממנה".

הם הדגישו כי "מדובר בגורמים שפעלו באופן ברור לטפילת אשמות שווא על אלון חסן תוך מסירת עדויות שקר במשטרה ובבית המשפט. הדברים ברורים כאור השמש. קיימת חשיבות ואינטרס ציבורי מובהק לחשיפת עבירות אלה" עוד מדגישים עוה"ד: " נוצר כיום מצב אבסורדי לפיו , נמל אשדוד אוסר על חסן שזוכה זיכוי מוחלט בבית המשפט להיכנס בשערי הנמל ומאידך, אותו נמל אשדוד מתעלם מדברים ברורים שקבע השופט , אותו נמל מעלה טענות מוזרות לכך שהנמל צריך ללמוד את הכרעת הדין. מצופה כי לאור קיומה של תלונה חמורה לחשדות בביצוע עבירות פליליות חמורות על ידי בכיר בנמל ועל ידי חברה שעובדת כיום בנמל יאפשר הנמל את חזרתו המיידית של חסן לנמל ובמקביל עד לסיום הבדיקה תופסק עבודת החברה החשודה בפלילים בנמל."

בכתב התלונה למפכ"ל המשטרה מציינים באי כוחו של חסן כי "במסגרת הדברים המובאים לעיל מתוך פרוטוקול בית המשפט קיימת למעשה הודאה מפורשת מצדו של נותן השוחד (בעל החברה הפרטית) בדבר מתן שוחד למקבל השוחד (המנהל הבכיר) והכל כאשר מקבל השוחד מועסק במשרה ציבורית בעלת קשר ישיר לקידום האינטרסים שמתן השוחד נועד לקדם".

ובסיום פנייה מפורטת ובה עדויות וציטוטים מפרוטוקול בית המשפט כותבים : "לאור כל האמור לעיל הינכם מתבקשים בזאת לפתוח בחקירה פלילית ולמסור למתלונן באמצעות הח"מ מידע בדבר פתיחת תיק חקירה ומספרו במשטרה".

אלון חסן (צילום: מתוך פייסבוק)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח