חדשות הארץמבזקים

"לא ניכנע לטרור, הם שורפים – אנחנו שותלים"

היום (חמישי) התקיים אירוע שתילה גדול בדנגור (נירים הישנה) שיזמו חניכי מכינת הנגב של מדרשת שדה בוקר משלוחת חולית, כתגובה לעפיפוני התבערה שהרסו אזורים רבים בדרום וכאקט תמיכה בקהילת האזור ובתושבי אשכול. בפרויקט השתתפו קק"ל שתרמו את העצים ומרכז הצעירים של מועצה אזורית אשכול. באירוע השתתפו מפקד החטיבה הדרומית של אוגדת עזה, ח"כ עמר בר לב, ח"כ יהודה גליק, ח"כ מוסי רז ועוד. הם שתלו יחד עם חניכי מכינת הנגב תות עץ, זיתים ואקליפטוס באזור.

עידו עמר, ראש מכינת הנגב במדרשת שדה בוקר: "בחודשים האחרונים חניכי מכינת הנגב יזמו ויצרו מעל לעשר יוזמות חברתיות בכל רחבי הארץ כחלק מפרויקט היוזמה של סוף השנה. בפרויקט הנטיעה הגדול היום, הנערים והנערות המדהימים האלה נתנו חיבוק ענק לתושבי האזור ונטעו יחד שורשים לקשר מיוחד שנוצר במקום, קשר קהילתי, קשר של אחדות. חניכי מכינת הנגב הוכיחו היום שיש לנו דור של אנשים צעירים שמשפיעים בחברה ומוכנים לעמוד שם למען הקהילה שלהם ולמען המדינה שלהם"

ירדן עוז, חניך מכינת הנגב משלוחת חולית: "מדובר על אירוע משמעותי עבור תושבי האזור ועבורנו, חניכי המכינה, שיש לנו את ההזדמנות לעמוד לצד הקהילה שאנחנו חיים בה ולומר להם שאנחנו איתם גם ברגעים הקשים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורי דיסטניק, מנכ"ל מדרשת שדה בוקר: "חניכי מכינת הנגב מוכיחים פעם נוספת את כוחו של הנוער במדינת ישראל. המסר שלהם לתושבי הדרום, לאזרחי מדינת ישראל ולעולם כולו – לא ניכנע לטרור אלא נמשיך לצמוח ולחיות באהבה ובשלום, לא ניכנע למלחמה ולאלימות אלא נגביר את האחדות ונעמוד זה לצד זה ברגעים הקשים"

קרדיט: מדרשת שדה בוקר
קרדיט: מדרשת שדה בוקר
קרדיט: מדרשת שדה בוקר

קרדיט: מדרשת שדה בוקר

2 תגובות

  1. כל הכבוד לכם חבר'ה. רק שלא ישרפו מחר את כל השתילים ותרד השקעתכם לטמיון.

Back to top button