חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: דקר למוות את שתי אחיותיו כשישנו במיטתן – "תמותי, תמותי…"

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד פאדי מאלוק, תושב תל אביב כבן 24, בגין רצח שתי אחיותיו וכן פציעה בנסיבות מחמירות של בן משפחתו.

בכתב האישום נאמר כי מאלוק התגורר בדירה בתל אביב יחד עם בת זוגו, שתי אחיותיו – נורית וחאית, ילדיהן, אימו ואחיו. בין מאלוק לבין האחיות התקיים סכסוך במשך מספר שנים אשר נסוב, בין היתר, על אורחות חייהן של האחיות ואופן גידול ילדיהן, אשר לא נשאו חן בעיניו. בשלב מסוים, כך נטען, החליט מאלוק לרצוח את אחיותיו.

ביום 17.5.18 השכימו אמו ואחיו של מאלוק לאכול לפני כניסת הצום ביומו הראשון של חודש הרמדאן. לאחר הסעודה נטל מאלוק מהמטבח סכין עם להב באורך כ-19.5 ס"מ. כשהוא מצויד בסכין, ניגש הנאשם למיטתה של חאית, והחל לדקור אותה בצווארה, בפניה ובזרועה. חאית נפלה אל הרצפה למרגלות מיטתה והנאשם המשיך לדקור אותה בעודה שרועה על הרצפה. למשמע הרעשים בסמוך למיטתם הסיטו אחיו של הנאשם את הווילון המפריד בין מיטתם למיטתה של חאית, והחלו לצעוק ולהפציר בנאשם שיחדל ממעשיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם התעלם מהצעקות, פנה לחדרה של נורית, ניגש אליה בעודה ישנה ודקר אותה בצווארה, בחזה, בבטנה ובגפיה העליונים. אמו של הנאשם, אשר ישנה בסמוך לנורית, התעוררה והחלה לצעוק ולהפציר בנאשם שיחדל ממעשיו. הנאשם התעלם מצעקותיה והמשיך לדקור את נורית, תוך שהוא צועק לעברה: "תמותי, תמותי…".

במהלך דקירותיו את נורית, פצע הנאשם באמצעות הסכין את א.א., קרוב משפחתו שהינו קטין, מעל מצחו וגרם לו לחתך באורך של כ-3 ס"מ. לאחר הפגיעה במנוחות ובא.א, תפס מוסטפא את הנאשם, הרחיקו מנורית, ולקח מידו את הסכין.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של מאלוק עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)
Back to top button