חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פגישת הסולחה בג'וואריש הסתיימה בירי – אכרם אבו עמאר נורה למוות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד אמין אבו עמאר בגין עבירות הריגה, ניסיון הריגה ונשיאת נשק ותחמושת.

לפי כתב האישום, ביום 12.05.18 התכנסו רבים מבני משפחת אבו עמאר בכפר ג'וואריש ברמלה לפגישת סולחה. בחלוף מספר דקות מתחילת ההתכנסות יצאו חלק מבני המשפחה, ביניהם הנאשם, ממתחם הסולחה ועמדו ברחבת בטון הצמודה. הנאשם הצטייד מבעוד מועד באקדח אותו הטמין במכנסיו.

בעת שעמדו ברחבה, הגיע סעד אבו עמאר ברכבו, מצויד בסכין. בין סעד אבו עמאר ובין חמאד אבו עמאר, קרובו של הנאשם, קיים סכסוך על רקע חשדו של סעד כי חמאד דקר את בנו של סעד. סעד עצר את הרכב על המשטח הסמוך לרחבה ורץ לעברו של חמאד. חלק מן השוהים ברחבה ניסו לחסום אותו והכו בפניו, במטרה להרגיעו לבל יפגע בחמאד ובניסיון לנטרל את הסכין שבידו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך רץ סעד לרכב ונסע לאחור לכיוון היציאה מהמתחם. בשלב זה החליט הנאשם לפגוע בסעד, שלף מבטנו את הנשק וירה לעבר רכבו של סעד מספר יריות. כתוצאה מהירי נורה אכרם אבו עמאר ששהה במקום. הוא הובא לבית החולים ובהמשך נקבע מותו.

בבקשת המעצר נכתב כי: "העובדה כי המשיב נשא שלא כדין על עצמו נשק חם באזור מגורים, עשה בו שימוש קטלני בניסיון להרוג את סעד בעודו מנסה להימלט מהמקום, וכשבמקום נוכחים אנשים רבים, וכן העובדה שמעשיו הביאו לקיפוח צעיר שנכח בחצר ולא היה מעורב בסכסוך כלשהו, יש בהן כדי להצביע על המסוכנות הרבה הנשקפת מהמשיב."

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה (צילום: חדשות MivzakLive)
Back to top button