צרכנות

איך ריהוט משרדי משפיע על עיצוב המשרד?

עיצוב המשרד משפיע על הדרך בה נתפסת החברה או העסק שלכם על ידי כל מי שנכנס למשרדי החברה. איך בחירת הריהוט משפיע ובאיזה רהיטים כדאי לבחור על מנת להעביר את הרושם הרצוי? מדריך.

בעולם התחרותי של היום, לגורמים רבים יש השפעה על הצלחתם של העסק או החברה שפתחתם. בשנים האחרונות הלכה והתפתחה התפיסה כי לעיצוב המשרד השפעה משמעותית על הדרך בה החברה או העסק נתפסים. עיצוב המשרדים הוא למעשה הרושם הראשוני של החברה שלכם וכל מי שנכנס בחייו למשרדים מעוצבים מבין זאת: משרדים מעוצבים נותנים תחושה של הצלחה ורצינות, ויש לכך השפעה גדולה על הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים למשרדי החברה.

איך הריהוט משפיע?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הריהוט משפיע על הנוחות של העובדים ולכן גם על רמת הפרודוקטיביות שלהם. ריהוט שאינו נוח יקשה על ישיבה ממושכת ורציפה ולכן יגרום לעובדים שלכם לקום פעמים רבות יותר במהלך יום העבודה ויקטע את רצף העבודה שלהם. מצד שני, ריהוט חדיש ונוח יאפשר לעובדים שלכם עבודה רציפה למשך שעות ארוכות יותר, כך שהעבודה שלהם תהפוך לפרודוקטיבית ויעילה יותר.

מלבד היתרונות הברורים שבעליית הפרודוקטיביות של העובדים, לריהוט המשרדי שתבחרו השפעה משמעותית על העיצוב הכללי של המשרד ולכן גם על הדרך בה המשרד נראה ואיך החברה נתפסת. ראשית, רוב הפריטים שבמשרד שלכם הם ריהוט משרדי, דוגמת שולחנות, כיסאות, ארונות ומגירות, וזאת בניגוד לעיצוב בתים בהם יש מגוון רחב יותר של ריהוט ופריטים עיצוביים, ובכלל זה, ספות, ארונות מטבח, חלונות, ומוצרי חשמל רבים. כך, לאיכות, סגנון ואפילו לגודל של הרהיטים שתבחרו למשרד השפעה גדולה יותר על העיצוב הכללי של המשרד, על האווירה והתחושה בו, וכמובן גם על הדרך בה החברה נתפסת.

איכות

איכות הרהיטים משפיעה מאוד על העיצוב המשרדי. ריהוט איכותי אולי יקר יותר, אך הוא יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר. דמיינו שאתם נכנסים למשרד ומתיישבים בחדר הישיבות, אך הכיסא עליו התיישבתם חורק והידיות מתפרקות ומתפוררות – איזה רושם תקבלו על המשרד ועל החברה? ריהוט משרדי בלוי ופגום משדר תחושה זולה ולא רצינית לעובדים, ללקוחות שלכם וללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

סגנון

סגנון הרהיטים גם כן משפיע על עיצוב המשרד בכללותו ועל הרושם שנוצר ממנו על החברה. כך, ריהוט בסגנון צעיר ורענן ישדר מסר של חברה חדשנית, דינמית ונמרצת, ריהוט מיוחד ומקורי ישדר מסר של חברה יצירתית ופורצת גבולות, בעוד ריהוט קלאסי ושמרני ישדר מסר של חברה מכובדת שלוקחת את עצמה ואת לקוחותיה ברצינות.

גודל ומידות

המידות של הריהוט המשרדי ישפיעו גם כן על העיצוב המשרדי ועל התחושה שהוא מעניק. חשוב לבחור בריהוט גדול מספיק כך שכל הצרכים של העובדים ייענו, אך רצוי מאוד להימנע מבחירה בריהוט גדול מדיי. ריהוט גדול מדיי משדר חוסר יעילות, ומעניק תחושה צפופה ולא נעימה. מצד שני, בחירת ריהוט בגודל הנכון יעניק תחושה של מרחב וזרימה.

הכתבה בחסות "קל נוח" המספקת ריהוט משרדי ברמה אחרת

Back to top button