חדשות הארץמבזקים

מפגש מרגש: "לולא ההגעה המהירה שלכם – הילד היה מת"

ביום רביעי האחרון בשעת לילה מאוחרת (4:30 לפנות בוקר) התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה אודות נער בן 15 שאיבד את ההכרה בביתו שבחולון. מתנדבי איחוד הצלה, הלל חמואי ונאור בראל אשר גרים ברחוב הסמוך הגיעו אליו ראשונים וזיהו כי הנער ללא דופק ולא נושם והחלו מיד בפעולות החייאה בנער שכללו שוקים חשמליים ממכשיר הדפיברלטור הנמצא ברשותם ולאחר מכן הוא הובל לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא מורדם ומונשם.

למרות שמצבו של הנער הוגדר אנוש והרופאים לא נתנו לו הרבה סיכוי לשרוד, כבר בערב של קרות המקרה חזר הנער להכרה מלאה כאשר הוא מדבר ומתלוצץ עם רופאיו למרבה הנס.

במפגש המרגש שנערך ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון בחולון השבוע עם מתנדבי איחוד הצלה הלל חמואי ונאור בראל סיפר אביו של הנער: "אני זוכר שהיה לחץ נוראי והגעתם כל כך מהר שאנחנו עדיין בשיחת טלפון להזעיק עזרה, בבית החולים הרופאים אמרו לנו במפורש שהילד היה מת לולא ההגעה המהירה שלכם"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באיחוד הצלה שבים וממליצים לציבור הרחב להרשם לקורסי "משפחה בטוחה" שמועברים ללא עלות ע"י איחוד הצלה בשיתוף נורופן לילדים וללמוד כיצד להציל חיים במקרים כאלה ואחרים במפגש חד פעמי בן 4 שעות. להרשמה חייגו 02-5371221.

צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח