חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

תיעוד: הפראמדיקית מעזה משליכה רימון במהלך ההפגנה

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי פרסם היום (חמישי) סרטון בעמוד הטוויטר שלו בו נראית הפראמדיקית, רזאן א-נג'אר כשהיא זורקת רימון במהלך ההפגנות בגבול רצועת עזה. "רזאן א-נג'אר אינה המלאך הרחום כפי שמנסים להציג אותה בחמאס" כתב אדרעי והוסיף "העובדה שהיא משמשת כמגן אנושי מוכיחה כיצד חמאס משתמש בכל שכבות הקהילה בעזה כדי להשיג את מטרותיו. האם פראמדיקים בעולם משליכים פצצות ונוטלים חלק במהוהות וקוראים לעצמם מגינים אנושיים?" כתב.

הפלסטינים הפכו את רזאן א-נג'אר לסמל של המחאות לאורך גבול רצועת עזה ותמונתה עם החלוק הלבן כ"מלאך" מתפרסמת בכל כלי התקשורת בעולם כמי שהייתה קורבן ונורתה על ידי צלפי צה"ל ללא כל סיבה. אין ספק כי התמונה משרתת את חמאס ומציגה את ישראל באור שלילי. אך תחקיר ראשוני של צה"ל שפורסם אמש קובע כי הפראמדיקית רזאן א-נג'אר לא נורתה מירי ישיר שכוון לעברה. "מהאירוע שהתרחש בתאריך 01.06.18, במהלכו נהרגה פלסטינית פראמדיקית בת 22, עולה כי במהלך האירוע נורו מספר מצומצם של כדורים, ולא בוצע ירי ישיר ומכוון לעברה. התחקיר בנושא נמשך. כמו כן, האירוע יתוחקר על-ידי מנגנון התחקור המטכ"לי וממצאיו יועברו לפצ"ר." נמסר בהודעת דובר צה"ל.

4 תגובות

  1. מה זה משנה
    תראו עם איזה עם מוסלמי
    השמאל רוצה לחיות מדובר בעם קיצוני
    שרוצה להשמיד את היהודים
    כל מי שזורק אבן וכו׳
    צריך לחטוף
    דם יהודי כבר לא הפקר

  2. אין ערביות שונות
    כולן אותו זבל ואותה אכזריות
    אל תספרו לנו סיפורים
    כבר אתמול נתפס בצלם מכסה על רוצח טרוריסט ומציג אותו כסטודנט תמים שוחר שלום. בעידן של היום הכל גלוי ומתועד. הקץ לשקרים שמאלנים….

  3. באה עם קבוצת הילדים הקטנים, השליכה רימון – אינה המלאך הרחום והחנון.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח