חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקף מינית תיירת אמריקאית שנכנסה למסעדה בבעלותו

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) לבית המשפט השלום בקריית שמונה כתב אישום ובקשת מעצר נגד ערן קדוש בן 37 בעל מסעדה וחברת קייטרינג בעיר צפת בגין ביצוע מעשה מגונה בכוח בתיירת אמריקאית עת נכנסה למסעדה שבבעלותו.

מעובדות כתב האישום שהוגש עולה כי ביום 25.5.18 בסביבות השעה 13:30 נכנסה התיירת ביחד עם חברתה למסעדה שבבעלות הנאשם בצפת, על מנת לרכוש ארוחת צהרים. במהלך ההמתנה לארוחה הציע הנאשם למתלוננת ולחברה לשתות וודקה והן סרבו.

בהמשך יצא הנאשם מהמסעדה וחזר כשבידו בקבוק וודקה. הנאשם קירב את הבקבוק אל פניה של המתלוננת באומרו "שתי שתי", והיא לגמה ממנו. בהמשך הציע הנאשם למתלוננת להתלוות אליו לחלק האחורי של המסעדה והיא הלכה בעקבותיו בסברה כי יציע לה את המנה שביקשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד עם כניסתם לחדר האחורי, אחז הנאשם במתלוננת בחוזקה, וביצע בה מעשים מגונים בכוח. המתלוננת התנגדה ואמרה לו פעם אחר פעם "no", "no" בעוד הנאשם אמר לה "כן, כן" והמשיך במעשיו, לבסוף הדפה המתלוננת את הנאשם וברחה מהחדר האחורי .

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו ולאחר דיון בו נגבתה עדותה המוקדמת של המתלוננת עקב עזיבתה את הארץ, נשלח הנאשם למעצר בית מלא.

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)
Back to top button