חדשות הארץמבזקים

גאווה באינטל: תא עובדים חדש יפעל למען קהילת הלהט"ב

אינטל ישראל הכריזה היום (ראשון) רשמית על תא עובדים חדש עבור קהילת הלהט"בים. מטרת התא, שבראשו עומד ליאור רוזנהק, היא בעיקר לשמש כמסגרת שיתוף מידע עבור עובדים מקהילת הלהט"ב, או עובדים שהם הורים לילדים להט"בים. כמו כן, מובילים חברי התא פעילות התנדבות של עובדי אינטל בקהילות שונות ברחבי הארץ, בדגש על הפריפריה.

"פעילות התא לעובדים/ות להט"בים ותומכיהם תאפשר להם ולעובדים שהם הורים לילדים להט"בים שאינם מרגישים בנוח מספיק או חוששים לשתף, ללמוד את זכויותיהם ולהרגיש בסביבת עבודה שוויונית ומכילה", הסביר רוזנהק. "כמו כן, כחלק מהפעילות השוטפת של אינטל בתמיכה בקהילה ובמיוחד בחיזוק הפריפריה, אנחנו רואים ערך בקידום הנושא בקהילות המקומיות, במיוחד באלו בהם הפתיחות לאוכלוסייה הלהט"בית אינה נפוצה".

"כעובד באינטל איני מרגיש אפליה בשל היותי גאה או הורה גאה לשני ילדים", הוא הוסיף. "כבר כיום אינטל מעניקה את כל ההטבות לעובדים/ות להט"בים ומשפחותיהם, בין היתר הכרה בבני ובנות זוג להט"בים, חופשת הורות, גמישות במודל העסקה לפי הצורך וכמובן אפשרויות הקידום והפיתוח האישיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את שבוע הגאווה יציינו באינטל באירועים והרצאות, הנפקת "תגי גאווה" לעובדים, חלוקת קאפקייקס בצבעי הגאווה, דוכני עידוד התנדבות והנפת דגלי הגאווה בכניסה לקמפוסים השונים לאורך השבוע. הקומיקאי נדב אבקסיס יגיע להופעה והרצאה בקמפוס אינטל בקריית גת. בכך מצטרפת אינטל ישראל למוקדים האחרים של החברה ברחבי העולם שמציינים גם את שבוע הגאווה בהתאם למדיניות החברה ומחויבותה לעידוד הכלה וגיוון תעסוקתי.

"אנחנו מאמינים שגיוון והכלה בחברה ובתעסוקה הם מנועים לחדשנות וליצירתיות", אמר יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל. "אנחנו מתפתחים וגדלים בזכות המגוון האנושי שלנו, ומאמינים שהוא הבסיס להתפתחותנו כחברה. אני גאה להשיק באינטל ישראל את שבוע הגאווה ומרגש בעיני לראות את דגל הגאווה מתנוסס על גבי כל אחד מהקמפוסים שלנו. ".

יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש של אינטל ישראל הוסיפה: "גיוון והכלה הם מפתחות לצמיחה של אינטל וכוח מניע עבור יצירת חדשנות וגדילה. אנחנו מאמינים שצוותים שמכילים עובדים מגוונים והשקפות שונות, הם הבסיס למקום עבודה פורה ומוצלח, בו כל העובדים מועצמים ועושים את העבודה הטובה ביותר. שבוע הגאווה והמאמצים של אינטל ישראל לגייס ולקדם נשים, לצד ערבים וחרדים, היא העדות הטובה ביותר למחוייבות שלנו לכך. הקמת תא עובדים מהמגזר הערבי, יחד עם ההשקעה העצומה של אינטל לקידום נשים, והחדשות האחרונות, הקמת תא לעובדים ועובדות גאים, מסמל את המחוייבות שלנו לערך ה- inclusiveness".

צילום: אינטל
Back to top button