מבזקים

ביוזמת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: הורחב הצו שיאסור את העישון במקומות ציבוריים

ועדת עבודה ורווחה אישרה היום את הצעת משרד הבריאות להרחבת צו למניעת עישון במקומות ציבוריים כך שיכלול גם בתי חולים ומרפאות בטווח של 10 מטרים מהיציאה והכניסה. כמו כן הצו יכלול אירועי תרבות והתקהלות של 50 אנשים או יותר בטווח של 10 מטרים, עישון משרדי ממשלה לרבות מועצות דתיות, עיריות ובתי משפט בטווח של 10 מטרים לפחות ואיסור עישון גם בחניונים, גני חיות ועוד.

סגן השר יעקב ליצמן אמר כי "אנו רואים בעישון ונזקיו סכנה לבריאות הציבור והרחבת הצו תביא להחמרת המאבק שלנו בעישון מתוך דאגה לאזרחים. אני מודה לוועדת העבודה, רווחה ובריאות על ההירתמות המהירה לתהליך. משרד הבריאות ממשיך במלחמה נגד העישון והרחבת האיסור בעישון במקומות ציבוריים הינה חלק ממערך פעילויות שאנו נוקטים לטובת הציבור".

ליצמן הוסיף שבימים אלו עובד המשרד על צו נוסף שיתרחב גם לאיסור עישון במסעדות. עוד הדגיש כי שיתוף הפעולה שלנו עם הוועדה להרחבת הצווים הוא חיוני לטובת הציבור במלחמה שהמשרד מוביל נגד העישון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הוסיף "עשינו היום צעד גדול בהגנה על הציבור מפני נזקי העישון. התיקון שביצענו עם הוועדה מבטא את המחויבות שלנו למלחמה בעישון. מודה ליור הוועדה על המחויבות".

Back to top button