צרכנות

מה המשמעות של הלוואות מיידיות

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים יותר ויותר לגורמים אשר מציעים לנו לקבל הלוואות בסכומים שונים, כולל הלוואות אשר אנחנו יכולים לקבל באופן מיידי. הלוואות אלו אמורות לעזור לנו לבצע פעולות כלכליות שונות, לרכוש מוצרים ושירותים יקרי ערך, להשקיע ועוד. הכל כמובן בהתאם לצרכים שלנו.

הרעיון של הלוואות מיידיות, כאלה שאנחנו יכולים לקבל מהרגע להרגע, הוא לא המצאה ישראלית. השוק האמריקאי עובד עם הלוואות כאלה לא מעט שנים, מתוך הנחה שכך אפשר להכניס יותר גורמים לשוק, כך לא מונעים ממי שרוצה לצרוך מוצר או שירות, לעשות זאת. יתרה מזו, ההנחה הרווחת היא, שאותן הלוואות משמשות לא פעם למקרי חירום שבלעדיהן אי אפשר לממש אותם. מדובר על ניתוחים, טיפולים רפואיים, טיסות ועוד.

יש שתי שאלות שנשאלות בהקשר של הלוואות מיידיות. הראשונה היא, מה המשמעות האמיתית של הלוואה זו. ברור מאליו שזה חורג מהעניין של לקבל כסף ולהשתמש בו. יש כאן משמעות הרבה יותר גדולה. השאלה השנייה הנשאלת היא טכנית יותר, מתייחסת ללווה באופן ספציפי, מתי נכון עבורו לקחת הלוואה מיידית וכיצד עליו לנהוג בעניין על מנת להשתמש בה בצורה נכונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשמעות של הלוואות מיידיות למשק

הסברה בכלכלה היא, אם אנחנו רוצים שהמשק יצמח אנחנו חייבים שאנשים יוציאו כסף, יצרכו, אז יהיה צורך לייצר, יהיה צורך במקומות עבודה, וכך למעשה המשק יתנהל ויגדל. כאשר נותנים הלוואות מיידיות התהליך הזה יכול להתבצע. יותר אנשים יכולים להיכנס לשוק ולקנות.

אך יש כאן מוקש בעייתי. צריך להחזיר את אותן הלוואות, זה אומר שהאנשים אשר לקחו את הכסף, יצטרכו לעבוד בשביל להחזיר אותו. מן הסתם, מאחר וזו הלוואה, הם יצטרכו להחזיר יותר ממה שהם לקחו (בגלל הריבית), וכן ערך הכסף עצמו יכול להשתנות עם הזמן. לכן, ההלוואות הן רעיון טוב, בתנאי שהן ניתנות לאנשים שיש להם יכולת להחזיר אותן.

מי ומתי צריך לקחת הלוואות מיידיות

לא תמיד נכון לקחת הלוואות שכאלה, יש מקרים בהם אפשר להשתמש בכסף נזיל או בכסף ששוכב בתוכנית חסכון. אך באופן עקרוני יש יתרון עצום להלוואה מיידית והיא, הריבית הנמוכה. מאחר והריביות היום נמוכות אז יכולת ההחזר היא פשוטה וקלה יותר.

יש מקרים רבים בהם נטילת הלוואה מיידית היא פתרון אידיאלי, בין אם מדובר על מקרים בהם אין ברירה, כמו למשל כשמדובר על מקרה רפואי או מקרה אחר שצריך להשקיע סכום גדול בטווח זמן קצר, ובין אם מדובר במצב בו האלטרנטיבה השנייה היא לפתוח תוכנית חסכון שעבדנו הרבה זמן בשביל לחסוך. במצב כזה, אין ספק בכלל שעדיף לקחת הלוואה ולפזר את ההחזרות שלה לאורך תקופת זמן ארוכה, זה יכול להיות הרבה יותר נוח ובמקרים רבים זה גם הרבה יותר זול עבורנו.

 

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח