חדשות הארץמבזקים

פורסם שמה של אחת ההרוגות באסון, גופות ההרוגים הובאו לאבו כביר

9 נערים ונערות, חניכי המכינה הקדם צבאית "בני ציון" בתל אביב מצאו היום (חמישי) את מותם כשטיילו בנחל צפית בערבה ושיטפון סחף אותם. כל גופות ההרוגים הובאו הערב למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי וודאי. ההורים שילדיהם יצאו לטיול ולא נמצאו בין המחולצים הגיעו לאבו כביר. טרם פורסמו שמותיהם של ההרוגים באסון עד לזיהוי סופי.

שמה של אחת ההרוגות באסון פורסם הערב. אלה אור ז"ל, תלמידת בית הספר אמי"ת בנות ובתה של שרית אנג'ל אור, מנהלת בית הספר "נופי הסלע" תושבת מעלה אדומים.

בפוסט שפורסם בעיריית מעלה אדומים נכתב: "העיר מעלה אדומים משתתפת בצערן של משפחות הנערים והנערות שנספו באסון הנורא בדרום, ובכללן משפחתה של אלה אור ז"ל, בתם של יצחק ושרית אור, תושבי מעלה אדומים. אלה ז"ל הייתה תלמידה בביה"ס אמי"ת בנות בעיר, אמה שרית אנג'ל אור מנהלת את ביה"ס היסודי "נופי הסלע". העיר כואבת, המומה, אבלה ומחבקת את המשפחה ומשתפת בצערה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציינו בהודעה כי "עיריית מעלה אדומים ובית החינוך אמי"ת בנות נערכים לסייע לתמוך בתלמידות הכיתה שחברתן נספתה באסון בנחל צפית. צוותי יעוץ של בית הספר ואגף החינוך בעירייה יגיעו מחר בבוקר וישוחחו עם התלמידות כדי לסייע להן ברגעים הקשים. כולנו מחזקים ותומכים במשפחה ושולחים איחולי החלמה מהירה לכל הפצועים."

אלה אור ז"ל
אלה אור ז"ל
Back to top button