חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: ההרוגים באסון הם ממכינת "בני ציון" בתל אביב

אסון בנחל צפית בדרום. סמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח בשירותי החירום וההצלה על קבוצה של 25 מטיילים שנסחפו בשיטפון בנחל צפית. למקום הוזעקו כוחות גדולים ובהם, צוותי חילוץ והצלה של כבאות מחוז דרום, משטרת ישראל, יחידת חילוץ ערבה, מגן דוד אדום, איחוד הצלה, זק"א וצוותי 669 ויחידות נוספות של הצבא.

הכוחות פעלו בשטח מספר שעות בכדי לאתר את כל הנפגעים, חניכי המכינה הקדם צבאית "בני ציון" בתל אביב. רק בשעות הערב המאוחרות התברר גודל האסון הכבד. 9 נערים כבני 17 ו-18 נספו באסון, חיפושים אחר נעדרת נוספת הופסקו לפני זמן קצר בעקבות מזג האוויר הסוער והסכנות הצפויות למחלצים במקום ויחודשו מיד עם אור ראשון.

שני צעירים כבני 17 פונו לבית החולים סורוקה כשמצבם קל-בינוני וכשהם סובלים מחבלות שטחיות. כל שאר הנערים אותרו, טופלו בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירוע הקשה החליט מפקד המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ניצב מוטי על הקמת צוות חקירה מיוחד כשבראש יעמוד ניצב משנה יוסי תורג'מן ק. אח"מ דרום. חוקרי משטרת ישראל וחוקרי זירת עבירה החלו באיסוף הממצאים ובחקירת הנסיבות. ראש המכינה עוכב לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

צוותי זק"א שפעלו באירוע סייעו באיסוף ממצאים ופינוי גופות ההרוגים.

יעקב יפרח מתנדב זק"א דימונה סיפר "מדובר בזירה קשה מאוד, מספר נערים ונערות הרוגים. צוותים של זק"א ויחידות החילוץ בתוך הנחל מסייעים בחיפושים וחילוץ ההרוגים. צוות נוסף של זק"א נמצאים בכניסה לנחל וקולטים את גופות ההרוגים. ישנם עדיין נעדרים, אנחנו נערכים להמשך חיפושים גם בלילה"

צילום: חדשות MivzakLive

צילום: משטרת ישראל

צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: זק"א
צילום: זק"א
צילום: זק"א
Back to top button