העולם הערביחדשות חוץמבזקים

משטרת מלזיה פרסמה פרטים חדשים על ההתנקשות במהנדס חמאס שחוסל

משטרת מלזיה ממשיכה לחקור את נסיבות מותו של המהנדס, איש הזרוע הצבאית של חמאס, ד"א פאדי אל-בטש בן ה-35 שנורה למוות על ידי מתנקשים בקואלה לומפור סמוך לשעה 06:00 בבוקר כשהיה בדרכו לתפילה במסגד ביום שבת ה-21 באפריל.

משטרת מלזיה סבורה כי שני החשודים בהתנקשות עדיין נמצאים במדינה, כך אמר המפקח הכללי של המשטרה מוחמד פוזי, אך עם זאת ציין כי "קשה לאתר פרטים עליהם מאחר ואנו מאמינים שהם השתמשו בזהויות מזויפות. בנוסף ייתכן שהחשוד שינה את מראהו על ידי גילוח שערות ראשו וזקנו על מנת שלא יזהו אותו"

המפכ"ל המלזי הוסיף "נמשיך לפעול יחד עם הגורמים הרלוונטיים על מנת להגיע לזהות החשודים" והציג את תמונת פניו האמיתיות של אחד החשודים במסיבת עיתונאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשנשאל על תמונת החשוד אמר מוחמד פוזי כי האופנוע שהותירו החשודים ונמצא אתמול על ידי המשטרה באגם לייק סיטי, הנמצא במרחק דקות בודדות מזירת החיסול סייע רבות לפרסום תמונת החשוד. הוא ציין כי המשטרה מאמינה שהחשוד נמצא במלזיה מחודש ינואר.

כשנשאל המפכ"ל על ההשערות כי המוסד הישראלי הוא שעומד מאחורי החיסול אמר, "מעולם לא הצהרנו זאת. אנחנו עדיין חוקרים את כל האפשרויות אך עם זאת איננו פוסלים כי המחסלים הם אנשים מאומנים ומקצועיים שביצעו את המשימה".

צילום: משטרת מלזיה
צילום: משטרת מלזיה
צילום: משטרת מלזיה
צילום: משטרת מלזיה
האופנוע ששימש את המתנקשים ונמצא ליד האגם
Back to top button