אינטרנטמבזקים

סקר: מה הכי ישראלי בעינינו בחופשה בחו"ל

לרגל יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, טרווליסט, האתר להשוואת מחירים בתיירות, ערך סקר שבדק מה הכי ישראלי בעיניינו בחופשה בחו"ל. מסתבר, שבמקום הראשון, הישראלים רואים את הסיוע לישראלים אחרים כדבר המייצג ביותר את התייר הישראלי בעת חופשה בחו"ל. במקום השני, איך לא, המנהג המזוהה ביותר עם העם הישראלי – מחיאות כפיים בנחיתה. ארוחת שישי בבית חב"ד תופסת את המקום השלישי ברשימת הדברים הכי ישראליים בחופשה בחו"ל. אין ספק ארוחות חג ושישי בבתי חב"ד ברחבי העולם הפכו למסורת מרגשת, המאחדת לא רק ישראלים, אלא גם יהודים מרחבי העולם. במקום הרביעי בדירוג התכונות שהכי מאפיינות את הישראלי בחו"ל – התחמקות על המחיר.

הישראלי, שאף פעם לא רוצה לצאת פראייר, מתמקח על המחיר בכל מקום, במונית, בסופר, בשווקים ואף במלון. לא פעם ההתמקחות מתחילה עוד במטוס כשהישראלים משווים למי החבילה עלתה הכי בזול.

ההתמכרות לחדשות אינה זרה לנו אך מסתבר שהצורך לדעת כל מה שקורה ולהישאר מעודכן גובר אף יותר כשאנחנו בחו"ל. במקום החמישי בדירוג "מה הכי ישראלי בעינייך בחופשה בחו"ל" נמצא הצורך לראות חדשות ועדכונים חדשותיים מהארץ.
ומה לגבי הישראלי המכוער?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כ-50% מהנשאלים חושבים שהכי ישראלי בחו"ל זה לעקוף את התור ולקחת אוכל מחדר האוכל בבית המלון.

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט:" הישראלים טסים היום הרבה יותר לחו"ל, ובדרך כלל התנהגות ישראלית בחו"ל, אשר נתפסת בעדשת המצלמה, מציגה מצבים של הישראלי המכוער. זו ההתנהגות שמקבלת את רב הפוקוס. דווקא בסקר אנחנו רואים שעדיין הרב רואים בחו"ל את הישראלי היפה, זה שאוהב לסייע, זה שמתרגש מנחיתות ומפרגן, זה שחשוב לו מה קורה בבית גם אם הוא בחופשה בחו"ל."

הסקר נערך בחודש אפריל 2018, על ידי חברת המחקר סי.איי מידע שיווקי בקרב 500 נשאלים במדגם כלל ארצי

Back to top button