חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ראש השב"כ: חזקים מתמיד, נמשיך בעשייה הבלתי פוסקת למען ישראל

ראש השב"כ, נדב ארגמן נשא היום (רביעי) דברים בטקס יום הזיכרון לזכר הנופלים בארגון ואמר, "אנו זוכרים יחד את חברינו לשירות, עמיתים לדרך, אנשי שטח, לוחמי דממה, אנשים עזי נפש וחדורי תחושת שליחות, שמסרו את נפשם במערכה המתמשכת על ביטחון ישראל, מאז קום המדינה ועד היום. אנו מוקירים את מסירותם ועוז רוחם של אנשי השירות, שהציבור הישראלי כולו חב להם רבות במרבית המקרים, מבלי לדעת דבר אודות מעשיהם ותרומתם לביטחון העם והמדינה."

ארגמן הוסיף ואמר כי "צוואתם של חברינו אולי לא נשמעת, אבל היא איתנו לאורך כל הדרך. במותם, הם ציוו לנו להמשיך ולדבוק בערכים שעליהם קם השירות, להאחז בנחישות בחזון המוביל אותנו קדימה. אנו ממשיכים בדרכם- לשמש לעם "מגן ולא יראה"

ארגמן ציין כי "את האובדן ואת הכאב אנו הופכים יום יום למקור של כוח והשראה, להמשך עשייה למען החיים, העם והמדינה. בשנתה ה-70, ישראל חזקה מתמיד, טכנולוגית מתמיד, חדשנית מתמיד. טובי בניה נמצאים אצלנו בארגון, במגוון מקצועות ותפקידים. אנו גאים על כך, וממשיכים להנחיל להם את מורשת הארגון. זכרם של חללי שירות הביטחון הכללי לא ימוש מליבנו לעד. המחויבות שלנו היא להמשיך בדרכם, להמשיך ולהנחיל זאת לילדנו, ולהמשיך בעשייה הבלתי פוסקת למען מדינת ישראל ותושביה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח