בריאותחדשות הארץמבזקים

"אין שר ואין מוסר. משרד הבריאות גוזר דינם של אלפי חולי סרטן"

ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) אומר היום (ראשון) כי אין שר ואין מוסר. משרד הבריאות מעכב כספים וגוזר את דינם של אלפי חולי סרטן מהצפון שלא מקבלים טיפול רדיותרפי. "אלפי תושבי הצפון, חולי סרטן לא מקבלים את הטיפול הרפואי שהם זכאים לקבל ומופקרים על ידי ממשלת החלם בראשות שר הבריאות נתניהו תוך פגיעה ממשית בבריאותם. זו לא אדישות- זו רשעות! מצד אחד המדינה מסרטנת את תושבי חיפה והמפרץ עם גזים רעילים ומצד שני לא מסוגלת לטפל בהם ברמה הנאותה לשנת 2018."

בנובמבר 2017 , סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התחייב להעביר 11 מיליון ש"ח לטובת הטמעת מערכות חדשות במחלקת הרדיותרפיה בבית החולים רמב"ם . "אך כמו תמיד, לאחר ההצהרות, הכותרות והתמונות עם מנהלי בתי החולים, סגן השר שוב נעלם והחולים כמו במדינת עולם שלישית, צריכים להתנייד בין שני קצוות מתחם בית החולים, לעיתים מובלים באלונקת במרחק של 400 מטר ובמקרים אחרים נאלצים לנסוע עד למרכז הארץ, כי פשוט אין מקום במכון החדש לקבל את כל החולים הזקוקים לטיפול, טרטור בלתי נסבל שפוגע בהם קשות ומסכן את חייהם. " אומר ח"כ סאלח סעד והוסיף "אין שר ואין מוסר- הגיע הזמן שממשלת ישראל תתחיל לתת דין וחשבון לאזרחים שמשלמים ביוקר בכל פעם מחדש, על המחדלים שלכם!"

ח"כ סעד פנה הבוקר לראש ממשלת ישראל ושר הבריאות, בנימין נתניהו בדרישה לעמוד בהתחייבות משרד הבריאות להעברת התקציב לבית החולים רמב"ם ולהעביר באופן מידי 11 מיליון ש"ח כפי שהמשרד התחייב להעביר להשלמת בנייתו והפעלתו המלאה של הבניין החדש, המיועד לטיפול בחולי הסרטן. "בריאות הציבור לפני הכל!" סיכם ח"כ סעד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ סאלח סעד
Back to top button