חדשות הארץטיוליםמבזקים

חופים שקטים: עליה של 30% במספר הנופשים במהלך הפסח בחופי הכנרת

מהפיכת החופים השקטים בכנרת: עם ישראל הצביע ברגליים בעד המהלך. נרשמה עליה של 30 אחוזים במספר הנופשים במהלך הפסח לעומת התקופה המקבילה אשתקד!

גם האופטימיים ביותר לא חשבו כי המהפכה שהובילו באיגוד ערים כנרת להכרזה על כל 15 חופי האיגוד כחופים שקטים תוכתר כהצלחה כבירה כבר בתחילת העונה. המהלך יצר הדים חיוביים והוביל לעלייה משמעותית של 30 אחוזים במספר הנופשים כבר בתחילת עונת הרחצה- במהלך ימי חג הפסח כאשר בפסח 2017 נפשו בחופי איגוד ערים כנרת כ130,000 איש ואילו השנה המספרים הרקיעו ל 170,000 נופשים!. ראוי לציין כי ככל שחלפו הימים והציבור ראה כי המהפכה מתבצעת והשקט נשמר בחופים, גדל מספר הנופשים באופן משמעותי.

צילום: רשות הכנרת

ברשות הכנרת ואיגוד ערים כנרת קיבלו בסיפוק רב את הנתונים וציינו כי "לאחר פיילוט של 4 שנים והכרזה על מספר חופים כשקטים ראינו את רצון העם לשוב לכנרת, לחופים שקטים ואווירה פסטורלית. במהלך החג נפשו אלפי צעירים ומשפחות בחופי האיגוד ונהנו מהאווירה הקסומה ושמרו על השקט שנאכף על ידי פקחי הרשות ומשטרת ישראל. בנוסף חלה ירידה משמעותית במספר אירועי האלימות והוונדליזם בחופים כך שמכל הבחינות המהלך הצליח והכנרת חזרה למשפחות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציינו באיגוד ערים כנרת כי לא מדובר בשינוי נקודתי לפסח וכי לאורך כל עונת הרחצה חופי האיגוד יפעלו כחופים שקטים.

צילום: רשות הכנרת

גם היום (שבת) נרשמות תפוסות גבוהות בחופים וכ- 17,000 נופשים מבלים בחופי איגוד ערים כנרת. בשל תפוסה מלאה החופים צאלון וחוקוק צפון נסגרים ונפתחים לסירוגין. ציבור הנופשים מוזמן להגיע לייתר חופי האיגוד

הנופשים מתבקשים לרחוץ רק בחופים המוכרזים, באזור סוכות ההצלה, בשעות פעילות המצילים ולהישמע להוראותיהם. כמו כן מתבקש שלא להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול ו/או על מזרנים.

צילום: רשות הכנרת
צילום: רשות הכנרת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח