חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחוןרצועת עזה

השר ארדן: "בצלם תוקע סכין בגבם של תושבי הדרום, מדובר בתומכי טרור"

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן הגיב לפני זמן קצר (רביעי) לפרסום בחדשות MivzakLive על הקמפיין שמתכוון להוציא ארגון השמאל בצלם. השר ארדן אמר, "בצלם שקרנים תומכי טרור, זו תקיעת סכין בגבם של תושבי הדרום"

"אז עכשיו מתברר שבזמן שחיילינו שומרים על יישובי הדרום בחג, יושבים כמה שמאלנים קיצוניים והזויים (בגלל החג אני נמנע מלהוסיף גם עוכרי ישראל) במשרד הממוזג של בצלם בתל אביב, ומורידים הנחיות לחיילים בשטח. לא פחות. הם מצפים שהחיילים שלנו יקשיבו להוראות האי פתיחה באש שלהם, ולא לפקודות הרמטכ״ל.

אז תקשיבו טוב, אנשי בצלם: אני מבין שאתם צריכים להצדיק את המשכורות שאתם מקבלים (בין היתר מהקרן החדשה ומהאיחוד האירופי), אבל העידן הזה שבו אתם מטיפים מוסר לחברה הישראלית ואנחנו שותקים בהכנעה נגמר. איש לא קונה יותר את הבולשיט שלכם. אתם חבורת שקרנים תומכי טרור. אם השלום היה באמת חשוב לכם הייתם קוראים לחמאס לא לשלוח מחבלים לפרוץ את הגדר. אם הפלסטינים בעזה היו חשובים לכם, הייתם קוראים לחמאס לדאוג להם, במקום להשתמש בכספם כדי לממן בטון למנהרות טרור.
ומקוצר המקום והבחילה שאתם עושים לי אני לא מתייחס בכלל לעובדה שישראל יצאה מעזה ויהודים גורשו ממנה, כדי שעזה תהפוך לקן טרור. ותושבי עזה גם בחרו בארגון הטרור הזה! עזבו את זה ותענו לי על שאלה אחת פשוטה שכל ישראלי שראה את הקריאה הבזיונית שלכם לחיילים שאל את עצמו: מי אתם בכלל? אולי אתם תעמדו במקום החיילים שלנו מהצד השני של הגדר? מעניין איך יקבלו את פניכם ה"לא חמושים"? מי אתם שתתנו הוראות לחיילים ולמפקדים שלנו? אתם ערבים לבטחון אזרחי ישראל בדרום? זו תקיעת סכין בגבם של תושבי הדרום במהלך עימות עם ארגון טרור ואפנה ליועץ המשפטי לממשלה בכדי שיבחן חקירה פלילית כנגד בצלם בגין המרדה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון
Back to top button