חדשות הארץמבזקים

האחים של סגן הדר גולדין ביקרו באוהל המחאה של משפחת מנגיסטו

חמי וצור גולדין, אחיו של סגן הדר גולדין שנחטף ב"צוק איתן", ביקרו היום (רביעי) באוהל המחאה של משפחתו של אברה מנגיסטו מול בית ראש הממשלה.

חמי גולדין ציין כי "אהבת לאברה כמוך. כך כתוב בכתב יד באוהל של משפחת מנגיסטו מול בית ראש הממשלה. לחשוב שהמשפחה הזו הלכה במדבר וסיכנה את הכל בשביל לבוא לארץ ישראל, אלינו. אנחנו חבים להם הרבה יותר מאשר הם חבים לנו. לחשוב שפעם ממשלת ישראל שלחה להם מטוס עד לקצה העולם להביאם. היום ממשלת ישראל בזה להם, ואת הבן והאח שזקוק לעזרה יותר מכל, משאירים מעבר לגבול בעזה. רבע שעה מפרידים בין אם לבנה, וראש הממשלה מחריש. ואהבת לאברה כמוך. בואו נחזור להיות אנחנו."

צור גולדין אמר, "הגענו למאהל של משפחת מנגיסטו על מנת להביע תמיכה בהם ובמטרתם. האוירה פה מאוד קשה. יש פה משפחה שפשוט מדלגים עליה ואנחנו פה כדי לחזק ולתמוך. יש מהלכים מובנים מאליהם שצריכים להתבצע כדי לשנות מציאות ולהכריח את חמאס להחזיר את האזרחים והחיילים לישראל. ראינו את ראש הממשלה עושה מהלכים אמיצים כשמדובר בפליטים ואי גיוס חרדים אבל הוא כושל בביצוע מהלך אמיץ אחד: להלחם על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל. זאת מלחמה על הלכידות החברתית שלנו ועל הדבק שמלכד אותנו יחד: ערך צבא העם וערך הערבות ההדדית. לא יתכן שפשוט מדלגים על חיילי צה"ל ומדלגים על משפחה אתיופית שעשתה את כל הדרך לארץ במבצע משה, אנחנו חייבים להם הרבה יותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מטה המאבק לשיחרור אברה מנגיסטו
Back to top button