חדשות הארץמבזקים

עשרות כונני תגובה מיידית חדשים במרחב איילון של מד"א

בטקס שהתקיים בשבוע שעבר בנס ציונה, במעמד ראש העיר מר יוסי שבו ובכירי מרחב איילון במד"א הסתיים קורס חובשי רפואת חירום. 29 החובשים החדשים, קיבלו בטקס הסיום תיקי עזרה ראשונה עם ציוד החייאה מתקדם, שישמשו אותם ככונני תגובה מידית של מד"א. הכוננים החדשים יוזנקו באמצעות אפליקציית מד"א, 24 שעות ביממה וזאת בנוסף לפעילותם באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ של מד"א במרחב.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר באירוע הסיום כי "מד"א מציב בראש סדר העדיפויות שיפור מתמיד וצמצום של זמני המענה לקריאות החירום שמתקבלות במוקד החירום 101 של הארגון".

כונני התגובה המיידית במד"א הם מתנדבים מקצועיים כחובשים, פאראמדיקים ורופאים העוסקים ביום יום בתחומים שונים לפרנסתם. הכוננים מצוידים בציוד רפואי מתקדם של מד"א, חלקם רוכבים על אופנועי חירום של מד"א, נוהגים ברכבי הבימבולנס של מד"א וחלקם ברכבם הפרטי ומעניקים טיפול רפואי ראשוני מציל חיים עד הגעת האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ למקום ומיד לאחר מכן חוזרים לעיסוקם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדריך הקורס, שלומי שמחון ציין גם הוא בטקס "אני גאה בכל אחד ואחת מכם, גאה על הנתינה, הרצון לתרום ועל ההשקעה וההתמדה. אני בטוח ובוטח בכם שתדעו להציל חיים. וזכרו – ידע זה כוח המשיכו ללמוד כדי להיות הכי טובים במה שאתם עושים".

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, זיו קליינברט הוסיף כי "הצטרפותכם למערך המתנדבים של מד"א מניחה על הכתפיים שלכם אחריות גדולה, מעכשיו אתם 'רופאי הכפר', כל השכנים וכל מי שמכיר אתכם יודע שבמקרה חירום רפואי, כשהוא יחייג 101 למד"א, אתם תהיו הראשונים להגיע. אני מודה לראש העיר מר יוסי שבו על שיתוף הפעולה הפורה לאורך שנים ומאחל הצלחה רבה לכוננים החדשים. ברוכים הבאים למשפחת מד"א איילון".

עוד הוסיף ראש עיריית נס ציונה, יוסי שבו ואמר "אני מברך את בוגרי קורסי ההכשרה של מד״א- חובשים ונהגי אמבולנס. לכם תפקיד חשוב בהצלת חיים בתוך הקהילה. בזכותכם תושבי נס ציונה והסביבה יכולים לחוש בטוחים יותר. יישר כוחכם ותמשיכו בדרך זו של התנדבות והענקת מענה מהיר ומציל חיים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין סיכם ואמר "מד"א מציב בראש סדר העדיפויות שיפור מתמיד וצמצום של זמני המענה לקריאות החירום שמתקבלות במוקד החירום 101 של הארגון. אין מילים להערכתי הרבה כלפי כל מי שבוחר לפנות זמן ואנרגיות למען הצלת חיים. על יכולות מופלאות אלה נבנה כוחו המרכזי של מד"א ואני שמח לראות את ההיענות הנרחבת למטרה המקודשת הזו. מי ייתן ונזכה להמשיך ולפעול למען הצלת חיים בכוחות משותפים. אני מאחל הצלחה רבה לכוננים החדשים".

קרדיט: דוברות מד"א
קרדיט: דוברות מד"א
קרדיט: דוברות מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח