חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

33 חברי ארגוני פשיעה בדרום נעצרו הלילה במבצע משטרתי

הותר לפרסום הבוקר (שלישי) שבמסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל בתופעת הפשיעה המאורגנת המעיבה על חיי האזרח הנורמטיבי, פעלה המשטרה בקרב ארגוני הפשיעה ובמבצע לילי נעצרו הלילה 33 חשודים.

פעילות המשטרה לשמירה על שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי הביאה להישגים משמעותיים בתחום זה – העצורים בחלקם משתייכים לרובד הפשיעה הגבוהה מתחום האלימות ועבירות אמל"ח, בין היתר מאזור באר שבע ואשקלון אשר עפ"י החשד פגעו וסיכנו אזרחים חפים מפשע. במשטרה ציינו כי "ביטחון האזרח הנורמטיבי עומד כל העת לנגד עיננו".

משטרת ישראל שמה לה ליעד למגר את מחוללי הפשיעה בדגש על עבירות אלימות, אמל"ח והצתות, הכל במטרה למנוע פגיעה באזרחים הנורמטיביים. לשם כך עושה המשטרה שימוש מתוחכם ומושכל ביחידותיה המיוחדות ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים לשם מיצוי הדין עם גורמים עברייניים המסכנים באופן ממשי את הציבור במסגרת המאבקים בין ארגוני הפשיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הלילה, במעמד המפקח הכללי של משטרת ישראל, רב ניצב רוני אלשיך, ומפקד מחוז דרום ניצב מוטי כהן, עת ניתן האות בתום תדרוך כוחות אשר מנו עשרות שוטרי, בלשי ולוחמי משטרת ישראל כשחלקם מלווים גם בכלבי משטרה המיומנים באיתור סמים ואמל"ח, בוצע גל מעצרים נרחב בדרום הארץ ובמרכזה במהלכו שמו ידם כוחות המשטרה על 33 חשודים בעבירות פליליות חמורות הכוללות עבירות אלימות, נשק והצתות.

במשטרת ישראל זיהו כי קיימת עלייה במתיחות בין ארגוני פשיעה שונים. על מנת למגר פעילות עבריינית זו, עלה צורך מבצעי לטיפול במחוללי הפשיעה. על כן, פעלה המשטרה בדרכים מגוונות תוך שימוש ביכולות מבצעיות וטכנולוגיות מתקדמות וזאת על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע מחד ולאסוף ראיות מפלילות כנגד החשודים.

כאמור, במהלך הלילה פשטו הכוחות על בתיהם של החשודים, עצרו אותם וביצעו חיפוש בבתיהם. במהלך חיפושים אלו הצליחו השוטרים לאתר ולאסוף ראיות נוספות המצטרפות לכלל הראיות שנאספו עד כה בשלב הסמוי החקירה. בנוסף, נתפס רכוש מרשותם של החשודים שלגבי חלקו צפויה המשטרה לבקש את חילוטו.

במהלך היום יובאו החשודים בפני בית המשפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח