צרכנות

מאליס/MAELYS -פינלנד הפוך ממה שחשבת

צפוף וחנוק לכם? החום הישראלי הופך לכם לקשה מידי? יכול להיות שהחופשה הבאה שמאליס/MAELYS מציעים מותאמת בדיוק עבורך.

פנטזיה של רבים מהיוצאים לחופשה הוא לפגוש מראה המשול לגן עדן. יש שיתארו שמים כחולים, חול לבן ושמש מלטפת כשברקע ערסל ועצי דקל. מאליס/MAELYS "אם אתם רואים בדמיונכם מראה שונה ופראי של אגמים ויערות המתובלים במרחבים אינסופיים, פינלנד היא היעד הבא שלכם".

פינלנד פלא טבע אמתי הנמצא רק במרחק של פחות מ 5 שעות טיסה מישראל. שפע האגמים זיכה אותה בשם "ארץ האגמים" אך מאליס/MAELYS טוענים כי בקלות הייתה יכולה להיקרות "ארץ היערות" זאת בשל העובדה כי רוב שטחה מכוסה יערות. דבר המציב אותה כאזור בעל שטח היער הגדול באירופה כולה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אף שפינלנד אינה רחוקה כלל, היא נתפסת בעיני רבים כמקום מרחוק בקצה העולם שרב הנסתר בו על הגלוי. אומנם היא אכן המקום הצפוני ביותר באירופה ובחורף המקום אכן קר וחשוך אך לא כך הדבר בקיץ.

מאליס/MAELYS " בנוסף למראה המרהיב של "הזוהר הצפוני אשר נמצא בראש מעיניו של כל תייר המגיע למקום. הקיץ בפינלנד יודע לספק חוויה יוצאת דופן גם כן. השמש לא שוקעת במשך כל העונה, דבר המביא למצב בו זמן השינה מצטמצם למינימום. מזג אוויר המצוין שורר במשך כל העונה, קרוב ל 30 מעלות. האוויר צלול ונקי והאגמים הכחולים מזמין את האמיצים שביננו לטבול במים הקפואים".

אפשר להבין את הציפיה של הפינים לקיץ. רבים מבניהם מחזיקים בקתות נופש על שפת האגם לטובת בילוים בסופי השבוע. התחביב הלאומי השולט הוא ללא ספק דיג ושיט. יש המציינים גם  את האהבה הרבה  לטיולי הליכה ביערות.

התיירים הרוסים גילו מזמן את פינלנד ופוקדים אותה בהמונים. 6 מיליון תיירים המגעים בכל קיץ שווה למספר התושבים הכללי.

הלסנקי העיר הגדולה משמשת מרכז משיכה עבור כל המחפש חניות מעוצבות ומסעדות יוקרתיות. המקומות המרכזים לביקור הם הקתדרלה של הלסינקי ומוזאונים לאומנות הפזורים ברחבי העיר.

למי שמגיע עם הילדים חובה לבקר בפארק השעשועים ליננמקי השופע  באטרקציות מרהיבות.

מאליס/MAELYS "עשו לעצמכם טובה ותכניסו את פינלנד לרשימת היעדים הבאה שלכם"

 

Back to top button