חדשות הארץמבזקים

הטרור החקלאי: שיירת הכלים המוצתים הגיעה לבית שר האוצר

חקלאי הגליל העליון, חברת ג״ג והחברה לפיתוח הגליל יצאו הבוקר (שישי) למפגן מחאה כנגד אוזלת ידה של ממשלת ישראל, נוכח אירועי הטרור החקלאי והלאומי הפוקדים את החקלאים בכל רחבי הארץ. כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי הוצתו שני כלים גדולים – קומביין ומקצרה של חברת ג"ג (גליל גולן) של החברה לפיתוח הגליל, המספקת כלים חקלאיים גדולים למשקים חוות חקלאיות. הנזק באירוע טרור זה עומד על כ- 2 מיליון שקלים! מדובר באירוע נוסף ברצף של אירועי טרור חקלאיים של הצתות והרס כלים ומבנים חקלאיים, שגרמו נזקים גדולים בסך עשרות מיליוני שקלים!

היום הכלים החקלאיים שהוצתו, הועמסו על גבי משאיות של קואופרטיב הגליל העליון שיצאו בשיירת מחאה שתעצור במספר תחנות לרבות מרכז תל אביב כשעליהם שילוט: "שרי האוצר והחקלאות די לטרור החקלאי".

בשעה זו השיירה עם הכלים השרופים הגיעה לנקודה ראשונה בסמוך לבית שר האוצר משה כחלון בחיפה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטרור הלאומי אינו רק איום מבחוץ, הוא מתרחש גם בתוך המדינה. דרישתם של החקלאים הינה לעשייה ממשית, למיגור תופעת הטרור החקלאי ולסיוע מצד משרדי הממשלה לחקלאים המתמודדים עם נזקים כבירים של הצתות בפרט וטרור חקלאי בכלל.

אורי דורמן יו"ר החברה לפיתוח הגליל אומר: "אנו מסרבים לקבל בכניעה את הטרור החקלאי שגורם לנזקים של עשרות מיליוני שקלים לחקלאים בכל רחבי הארץ. ההצתה בלילה שבין רביעי לחמישי הינה השלישית במספר שפוקדת את ג"ג במהלך שלוש השנים האחרונות. אנו דורשים ממשלת ישראל לפעול למיגור התופע, לסייע לחקלאים להתמודד איתה ולשים סוף לטרור החקלאי".

ניר מאיר יו"ר התנועה הקיבוצית הוסיף :"התנועה הקיבוצית מתקוממת נוכח אוזלת היד של ממשלת ישראל במאבקה בטרור החקלאי. לא ניכנע לפרוטקשן, ניאבק עד שנגבר… כרגיל !"

צילום: החברה לפיתוח הגליל
צילום: החברה לפיתוח הגליל
צילום: החברה לפיתוח הגליל
Back to top button