מבזקים

ח"כ חזן במכתב חריף לאדלשטיין: "התבייש לך, חתרן בלתי נלאה שכמותך"

חה"כ אורן חזן פנה הערב (חמישי) במכתב תגובה ליו"ר הכנסת כנגד השיימינג הפומבי לנתניהו והרעיון המטורף, כלשונו להחרים את טקס המשואות. במכתב ששלח ח"כ חזן ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כתב, "חרה לי מאוד מכתבך, שמוטב כי לא היה מכתב ובוודאי לא מקבל פומבי.

שימושך בסיסמא השחוקה של פגיעה במעמד הכנסת, בשמה אתה מנסה להכשיר כל שרץ ולעשות ככל העולה על רוחך – עבר כל גבול! הלוא אתה בעצמך אחראי יותר מכל אחד אחר על השחיקה במעמדה של הכנסת: החל מבזבוז של מיליוני שקלים על קמפיינים חסרי אפקטיביות לשיפור מעמד הכנסת, עבור בליקוק למחבלים ועד לחוסר מתן ענישה הולמת לח"כית שקוראת לחיילי צה"ל "רוצחים", הלזה ייקרא כבוד הכנס??

על שמך רשומה ההידרדרות אל התהום העמוקה אליה הגענו, ובה מחבלים עולים על דוכן המליאה לשאת את דברי הבלע שלהם – ובתגובה יו"ר הכנסת מאפשר להם להמשיך לעשות זאת, נפגש עימם ואף נותן להם גיבוי מלא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התבייש לך, חתרן בלתי נלאה שכמותך. אתה מהווה בושה לממלכתיות וכלימה לעם ישראל! מעולם לא נראה יו"ר כנסת מפלג וערמומי המכחיש בעת צרה את כור מחצבתו המפלגתי – הליכוד – והעומד בראשו! יש המחסלים באופן גלוי ויש המחסלים בערמומיות רבה מבלי להשאיר עקבות. אתה נמנה עם הסוג השני – הפחדני והמתחבא אך גם המסוכן יותר.

אסיים בהערה: בתור חבר כנסת, אינני מוכן בשום אופן כי תאמר בשמי כי הכנסת ואנשיה לא ייקחו חלק באירוע. אדרבא, בהזדמנות זו הריני מצהיר כי בכוונתי לקחת חלק באירוע – במיוחד אם בסופו של דבר יוחלט כי ראש הממשלה יישא בו דברים".

יש לציין כי מכתב זה מצטרף לפוסט שפרסם מוקדם יותר ח"כ אורן חזן כנגד יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, גם בו לא חסך במילים. ח"כ חזן פרסם תמונה בו נראה אדלשטיין יושב עם ח"כ איימן עודה, דב חנין וחברי כנסת נוספים מהרשימה המשותפת וכתב, "שימו לב בתמונה לחיוכים השופעים המפוזרים לכל עבר. אפשר אפילו דרך הגב של איימן עודה ושל הכבשה שלצדו לחוש גם את החיוכים המעונגים שלהם על שהשתלטו על הכנסת…

יולי אדלשטיין נפגש שוב בלשכתו עם חבריו הקרובים מהרשימה החמאסית המשותפת – הרי צריך מדי פעם בפעם לשמן את הבוכנה שאמורה לדחוף אותו כל הדרך לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל.

מרוב בושה, אפילו הרצל ברקע מסיט את מבטו הצידה כדי לא לראות את החרפה הזו מתחוללת בפרלמנט של מדינת היהודים אותה חזה…

כשרואים תמונה כזו – פלא שלאדלשטיין אין בעיה לחלוק את כסא יו"ר הכנסת עם אחמד טיבי, מהלל השאהידים, אבל אינו מוכן לחלוק את טקס המשואות עם רה"מ של מדינת העם היהודי?!

ופלא שהמחבלת זועבי מקבלת שלושה ימי השעייה (לאחר שקראה לחיילי צה"ל רוצחים!!!) בעוד שאני חוטף עונש, שאיש לא קיבל לפניי – חצי שנת השעייה – לאחר שאני מעמיד את המנוולת הזו ויתר תומכי הטרור במקום?!

כל רגע שהאיש הזה ממשיך לכהן כיו"ר הכנסת הוא חרפה לאומית!"

צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין פנה היום (ה׳) לח"כים, ולכלל עובדי הכנסת במכתב בו הודיע כי לראשונה מאז קום המדינה הכנסת ועובדיה לא יקחו השנה חלק פעיל בטקס הדלקת המשואות.

אדלשטיין כתב: ״בימים האחרונים עלתה מחדש ההצעה של יו"ר הוועדה לסמלים וטקסים, השרה מירי רגב, לבצע שינויים מהותיים בטקס הדלקת המשואות המסורתי המתקיים בהר הרצל.

אם אכן הדבר יתממש, תהיה זו לראשונה מאז קום המדינה פגיעה באירוע ממלכתי ביותר על לוח השנה, שבעיני רבים הוא מעין מקדש מעט ישראלי.

במידה והכנסת לא תהיה המייצגת היחידה בטקס, לצערי הכנסת ואנשיה לא יוכלו לקחת בו חלק״.

בהמשך, ביקש אדלשטיין לנמק את החלטתו וכתב : ״כמי שפועלים יחד עמי בבית הזה כבר תקופה ארוכה, אני מרגיש שעלי להסביר לכם את ההחלטה.

גלוי וידוע לפניכם שלא לכבודי אעשה ולא לכבוד בית אבא אעשה, אלא לכבוד הכנסת – כדי שלא ירבו מחלוקות בישראל. בכוונת מכוון מעולם לא היה טקס הדלקת המשואות נחלת שבט זה או אחר בחברה הישראלית. הוא אהוב כל כך דווקא מכיוון שהוא מגלה את מה שלפעמים בלהט היומיום נסתר מעינינו: שהחברה שלנו היא רקמה

אנושית אחת, שהישגיה הכבירים נובעים מרוח הלכידות שנושבת בה. לכן דווקא הכנסת, בה מתאספים נציגיהם של כל איש ואישה בישראל, בה מיוצגת החברה הישראלית על כל מגזריה, עדותיה וגווניה, היא זו שבאופן מסורתי הובילה את הטקס המיוחד הזה – באחדות, בכבוד ובממלכתיות״.

אדלשטיין הבהיר כי: ״אין ספק בעיני כי אם יימחק אופיו הלאומי, תצא האש מן המשואות ותלבה את המחלוקות בינינו, המשוועות למנוחה. לכך לא נוכל לתת יד״.

Back to top button