חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

צפו: מג"ב החרימו שני מסוקים של תושב איתמר שטס ללא רישיון

2 מסוקים בשווי מאות אלפי שקלים הוחרמו השבוע על ידי משמר הגבול של משטרת ישראל.

במשמר הגבול של משטרת ישראל החרימו הבוקר (חמישי) את מסוקו השני של חשוד תושב איתמר, שנתפס השבוע לאחר שהטיס מסוק בניגוד לחוק.

בתחילת השבוע, במסגרת מבצע "ביעור חמץ" של משטרת ישראל, הבחינו לוחמי מג"ב הפועלים בגזרת עוטף ירושלים במסוק שחנה בשדה התעופה עטרות הסמוך למעבר קלנדיה. לצידו של המסוק אותרו שני חשודים כשאחד מהם חשוד בהטסתו של המסוק ובהחזקתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

עם מעצרו של החשוד שנחת במקום שלא כדין התברר שלחשוד אין כלל רישיון טייס וכי המסוק ללא רישוי ואישורים מתאימים. החשוד נעצר לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים והמסוק הוחרם.

בפעילות הכוחות הבוקר אותר האנגר ביישוב איתמר ובו מסוק נוסף ומטוס אולטרה לייט השייכים ככל הנראה לחשוד. כמו כן במקום אותר מה שנראה כמו שדה תעופה אלטרנטיבי ממנו היה על פי החשד ממריא. במשטרה אף מעריכים כי החשוד היה טס ללא כל תיאום עם רשות התעופה האזרחית.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

כאמור, היום הוחרם מסוק נוסף ומטוסו אף צפוי להיות מוחרם בהמשך. עם החרמת המסוק השני החקירה נמשכת בשילוב מספר ארגונים ביניהם רשות התעופה האזרחית.

במשטרה מוסיפים כי בהתנהגותו סיכן החשוד כלי תעופה אזרחיים וצבאיים במרחב האווירי של ישראל בכך שעל פי החשד לא רק שטס ללא רישיון ועם כלי טייס שלא עומדים בקריטריונים הנדרשים אלא אף היה ממריא, טס ונוחת ללא כל אישור.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button