חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: גנבו 2 טרקטורים מקיבוץ חניתה בשווי עשרות אלפי שקלים

גנבו בשבוע שעבר 2 טרקטורים בשווי כולל של כ- 59,300 ש"ח והיום הוגשו נגדם כתבי אישום בבית משפט השלום בעכו.

לפני כשבוע וחצי, (19.03.18) עצרו שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל, פלסטיני תושב העיר בית אולא שבנפת חברון וישראלי תושב מעלות תרשיחא בחשד לגניבת טרקטורים מקיבוץ חניתה.

הפלסטיני שנעצר נכנס לישראל שבוע לפני הגניבה לדיון משפטי המתנהל נגדו בחשד לגניבת טרקטור מלפני כשנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מעצרם על ידי שוטרי מג"ב וחקירת האירוע, הגישה היום מחלקת התביעות של משטרת ישראל כתבי אישום נגד 2 נאשמים בגניבת 2 טרקטורים מקיבוץ חניתה.

מכתבי האישום עולה כי הפלסטיני, שוהה בלתי חוקי מבית אולא קיבל אישור כניסה לשטח ישראל בתאריך 11.03.18 בין השעות 05:00-19:00 למטרת התייצבות למשפט בעניינו, משפט המתנהל נגדו בגין גניבת טרקטור מהתאריך 10.05.17 מאור יהודה.

הפלסטיני שכאמור לא חזר לשטחי יו"ש שהה בישראל עד לביצוע גניבת הטרקטורים בתאריך 18.03.18, גניבה אותה על פי כתבי האישום ביצע עם אדם נוסף, ישראלי תושב מעלות תרשיחא. השניים הגיעו למקום שבו חנו הטרקטורים, שברו את מנוע השער החשמלי, גנבו את הטרקטורים והסיעו אותם לשטח פתוח כ- 2 ק"מ מהמקום.

מעצרם התאפשר אודות לפעילות חכמה של שוטרי מג"ב שהציבו שוטר במשאית שהחשודים הזמינו להובלת הטרקטורים לשטחי יו"ש והודות להיערכות מתוגברת של הכוחות במקום. לאחר מעצרו של הפלסטיני בקרבת הטרקטורים הביאו הכוחות למעצרו של הישראלי בביתו.

האישומים שעולים בין היתר מכתבי האישום הם קשירת קשר לעשות פשע, הסגת גבול, עבירות גניבת רכב והיזק לרכוש במזיד.

במעמד הגשת כתבי האישום ביקשה המשטרה את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים. הנאשמים עצורים עד החלטה אחרת.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button